بهره‌برداری از لنت پارسیان پیشرو

13:31 - 1400/01/25
همزمان با افتتاح و بهره‌برداری از شرکت صنایع لنت پارسیان پیشرو در مقام تامین‌کننده قطعات زیرمجموعه‌های گروه سایپا اعلام شد این شرکت مشارکت با برندهای برتر کشورهای خارجی در تولید لنت را در دستور کار دارد.

سایپا نیوز: بهره‌برداری از صنایع لنت پارسیان پیشرو از شرکت‌های زیرمجموعه گروه خودروسازی سایپا با حضور معاون امور صنایع وزارت صنعت، معدن و تجارت، جمعی از مدیران ارشد استان قزوین و مدیران گروه سایپا، از طریق ویدئوکنفرانس آغاز شد. به گفته محسن صالحی نیا؛ معاون امور صنایع وزارت صنعت، معدن و تجارت گروه سایپا قطعات موردنیاز خطوط تولید را از طریق شرکت‌های قطعه سازی زیرمجموعه خود تامین می‌کند و بر همین اساس صنایع لنت پارسیان پیشرو را از طریق شرکت مگاموتور وارد چرخه تولید قطعات کرد تا بخشی از نیازمندی‌های قطعات خودروهای تولیدی خود را تامین کند. وی تاکید دارد: مشارکت با برندهای برتر کشورهای خارجی در تولید لنت، از برنامه‌های لنت پارسیان پیشرو است.

صنایع لنت پارسیان پیشرو یکی از کارخانه‌های تولید لنت ترمز در خاورمیانه است که با بهره گیری از فن آوری روز و ماشین آلات تمام اتوماتیک محصول‌های خود را در بالاترین سطح کیفی تولید و نیازهای گروه سایپا را تامین می‌کند.