طرح « مادیرا » به بهره برداری رسید | نماد کی بازگشایی میشود؟

13:09 - 1400/01/21
صنایع ماشین های اداری ایران از بهره برداری طرح یخچال فریزر SKD با بهای تمام شده ۱۴ میلیارد تومانی خبر داد.

به گزارش «دنیای بورس» به نقل از کدال، شرکت صنایع ماشین های اداری ایران که با سرمایه 320 میلیارد تومانی در بازار دوم فرابورس حاضر است از بهره برداری طرح یخچال فریزر SKD با بهای تمام شده 14 میلیارد تومانی خبر داد و آماده بازگشایی نماد شد.

به گزارش بورس پرس، "مادیرا" از فراهم شدن امکان افزایش ظرفیت محصولات با بهره‌برداری از طرح یخچال فریزر SKD خبر داد و اعلام کرد:

۱. فرایند ساخت این طرح از ابتدای آبان ماه سال ۹۶ آغاز شد که مدت اجرای آن ۲۸ ماه بوده و در ۱۲ اسفند سال جاری با بهای تمام شده ۱۴ میلیارد تومانی به اتمام و پروانه بهره برداری آن اخذ شد و خط تولید مزبور رسماً از ۱۷ اسفند ماه به بهره‌برداری کامل رسیده است‌. محصولات تولید شده در این طرح یخچال فریزر خواهد بود.

۲. درصد تکمیل پروژه به شرح جدول ذیل است:

طرح « مادیرا » به بهره برداری رسید | نماد کی بازگشایی میشود؟8
درصد تکمیل پروژه « مادیرا » به روایت شرکت

۳. ظرفیت اسمی طرح یخچال فریزر SKD بالغ بر ۱۰۰ هزار دستگاه و ظرفیت عملی آن برای سال مالی ۹۹ معادل ۶۰ هزار دستگاه( با توجه به معرفی جدید این محصول به بازار و میزان سفارش مشتریان) است. همچنین با توجه به تکمیل تر شدن سبد محصولات این شرکت با راه اندازی طرح فوق حدود ۱۵ درصد از کل فروش پیش بینی شده سال مالی ۹۹ از محل فروش یخچال فریزر در نظر گرفته شده است.

۴. بهره برداری از این طرح هیچ گونه تأثیری بر روی سود و زیان سال مالی ۹۸ نخواهد داشت. همچنین آثار مالی ناشی از راه‌اندازی این طرح به میزان سفارشات دریافتی از مشتریان بستگی دارد. در این خصوص مقدار تولید و فروش و نرخ فروش و ... محصولات تولید شده ناشی از طرح حقوق در صورت های مالی و گزارشات فعالیت ماهانه مربوط به درج و در سامانه کدال منتشر خواهد شد.

۵. پروانه تولید خط یخچال فریزر اخذ شده و با راه اندازی این طرح ضمن تقویت توان تامین نیاز مشتریان از خروج ارز نیز جلوگیری خواهد شد .