پلتفرم معاملات آتی ICE در ماه دسامبر رونمایی می‌شود

معاملات کم‌رمق در بازار ارزهای دیجیتال

09:35 - 1400/01/21
در معاملات روز سه‌شنبه بسیاری از ارزهای دیجیتال در محدوده منفی معامله‌ می‌شوند و مانند روز گذشته نوسان قیمت این محصولات چندان ملموس نیست.
معاملات کم‌رمق در بازار ارزهای دیجیتال

امروز بسیاری از کریپتوها در محدوده منفی معامله می‌شوند. در میان معدود ارزهایی که با رشد قیمت مواجه‌اند می‌توان به استلار اشاره کرد. استلار در بازه هفتگی رشد قیمتی نزدیک به 10 درصد را پشت سرگذاشته است.

معاملات کم‌رمق در بازار ارزهای دیجیتال6

  • شرکت سرمایه‌گذاری Vertex Ventures اعلام کرد که بخشی از سهام بازار مشهور معاملات ارزهای دیجیتال Binance را خریداری کرده است. این سرمایه‌گذاری به منظور توسعه فعالیت بازار Binance در نقاط مختلف جهان از جمله سنگاپور است. نکته مهمی که در این میان باید مورد توجه قرار گیرد این است که شرکت سرمایه‌گذاری دولتی Temasek سنگاپور یکی از سهامداران برزگ Vertex به حساب می‌آید.
  • شرکت بورس بین قاره‌ای (ICE) اعلام کرد که پلتفرم معاملات آتی بیت‌کوین این بازار موسوم به Bakkt به صورت رسمی از 12 دسامبر آغاز به کار خواهد کرد.  قرار است بیت‌کوین‌هایی که به عنوان پشتوانه قراردادهای آتی استفاده می شوند در مرکزی موسوم به انبار دارایی‌های دیجیتال ICE نگهداری شوند و تسوه حساب این قراردادها نیز از طریق اتاق پایاپای ICE در ایالات متحده صورت گیرد.