صعود آرام کریپتوها پس از سقوط آزاد هفته گذشته

09:04 - 1400/01/21
پس از سقوط شدید قیمت ارزهای دیجیتال در روزهای اخیر، روند معاملات این محصولات در صبح دوشنبه کمی بهبود یافت. افزایش سطح خرید تکنیکال در روند حاکم بر معاملات امروز تاثیرگذار بود.
صعود آرام کریپتوها پس از سقوط آزاد هفته گذشته

صبح امروز شاهد بهبود روند معاملات هستیم و در این میان EOS بهترین عملکرد را به ثبت رسانده است. با این وجود در بازه یک هفته‌ای قیمت بیت کوین بیش از 10 درصد پایین آمده و اتریوم در این میان با افت قیمتی 31 درصدی مواجه شده است. دیگر کریپتوها مانند بیت کوین کش، EOS و کاردانو نیز سقوط قیمتی فراتر از 20 درصد را پشت سرگذاشته‌اند.

صعود آرام کریپتوها پس از سقوط آزاد هفته گذشته8

فعالان بازار رشد قیمت امروز را بیشتر ناشی از افزایش سطح خرید تکنیکال در بازار پس از سقوط قیمت‌ها در هفته گذشته می‌دانند. انتشار خبرهایی مانند تعلیق فعالیت دو صندوق سرمایه‌گذاری بر روی بیت کوین و اتریوم از سوی کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا و افزایش بیش از پیش سختگیری دولت چین در ممنوعیت معاملات ارزهای دیجیتال در سقوط قیمت هفته گذشته کریپتوها نقش شایانی داشت.

ویتالیک بوترین، یکی از بنیانگذاران ارز دیجیتال اتریوم در مصاحبه با بلومبرگ اعلام کرد دیگر شانسی برای رشدهای هزار برابری در بازار ارزهای دیجیتال وجود ندارد و تکنولوژی زنجیره بلوکی در برهه کنونی سقف خود را تجربه می‌کند.