تولید پژو ۲۰۰۸ سرعت می‌گیرد

20:18 - 1400/01/17
چالش‌های بوجودآمده بر سر راه تولید محصول پژو 2008 تحویل این خودرو به متشریان را با یک ماه تاخیر روبه‌رو کرد. البته ایران خودرو اعلام کرده در تولید و تحویل پژ 2008 سرعت بیشتری به خود خواهد گرفت.

طبق وعده ایران‌خودرو، قرار بود تحویل پژو ۲۰۰۸ از شهریورماه آغاز شود، با این حال با توجه به مشکلات موجود بر سر راه تولید این محصول، نخستین دسته از ثبت‌نام‌کنندگان، در مهرماه موفق به دریافت آن شدند. در واقع تولید رسمی پژو ۲۰۰۸ از مهرماه آغاز و بنابراین ایران‌خودرویی‌ها در همین ابتدا با یک ماه تاخیر، اقدام به تحویل خودرو موردنظر کردند.

ایران‌خودرو برای تامین قطعات چند صد دستگاه پژو ۲۰۰۸، گشایش اعتبار کرده و به‌تدریج در حال افزایش تیراژ این محصول جهت تحویل آن به مشتریان است. گفته می‌شود حدود ۱۵۰ کانتینر حامل قطعات پژو ۲۰۰۸ به گمرک کشور رسیده و با توجه به ترخیص تدریجی آن‌ها، تیراژ خودرو موردنظر رفته رفته بالا خواهد رفت.

ایران‌خودرو با توجه به پیش‌فروش ۱۶ هزار دستگاهی پژو ۲۰۰۸ و وعده تحویل این تعداد در ۱۲ ماه، باید ماهانه چیزی حدود یک هزار و ۳۵۰ دستگاه از این محصول را تحویل مشتریان دهد؛ بنابراین نیازمند سریع‌تر شدن روند تامین قطعات است.