ساختمان بهار حکم پلمب داشت
قدرتالله محمدی در جمع خبرنگاران افزود: این اقدام با احتیاط کامل انجام شد و ساختمانها تخلیه و نفرات نجات داده شدند؛ مرحله به مرحله پیش رفتیم اما متأسفانه یکی از آتشنشانان در چاهک آسانسور سقوط کرد و به شهادت رسید.
محمدی با بیان اینکه "تا صبح با ۵۰ فن مثبت، درجه حرارت را کاهش دادیم"، اظهار کرد: هماکنون دو ایستگاه در محل حضور دارند که دما را کاهش دادند و ایمنی تثبیت شده است.
- Read more about ساختمان بهار حکم پلمب داشت
- Log in to post comments