آکادمی دوران برای آینده‌ای روشن و درآمدزا تضمین می‌دهد!

17:01 - 1403/06/11
با شرکت در دوره‌های آموزشی تخصصی « دوران آکادمی » در کوتاه‌ترین زمان و با هزینه‌ای مقرون‌به‌صرفه متخصص امنبت، شبکه و IT شوید.
رپرتاژ آگهی: اگر شما هم سری به دنیای دیجیتال و IT زده‌باشید، حتما درمورد پیشرفت سریع و لحظه‌ای فناوری‌اطلاعات شنیده‌اید؛ این سرعت پیشرفت باعث افزایش نیاز شرکت‌ها و سازمان‌ها به افراد متخصص در این حوزه‌ها می‌شود.

حوزه‌هایی مانند امنیت، شبکه و مهارت‌های آی‌تی بسیار پرتقاضا شده‌اند و همین افزایش درخواست نیروی متخصص، باعث تاسیس مرکز آموزشی معتبر « دوران آکادمی » شد.

دوران آکادمی با هدف همراهی دانش‌پذیران از مرحله مبتدی تا مرحله تخصص ساخته‌شد؛ با گذشت زمان و دست‌یافتن آکادمی دوران به یک سابقه طولانی مدت در آموزش مباحث امنیت، شبکه  و فناوری اطلاعات، باعث شد تا موسسه آموزشی ما جز برترین و مطرح‌ترین مراکز آموزشی سطح کشور شناخته شود.

دوره‌های متخلف و متنوعی در موسسه آموزشی دوران درحال اجرا است و می‌توانید طبق نیاز خود هرکدام از دوره‌ها را با مشاوره تخصصی کارشناسان مجرب ما انتخاب کنید و استارت ورود به دنیای جنجالی IT را بزنید!

ما تعدادی از دوره‌ها که در طول گذر زمان از گذشته تا به امروز  بسیار پرطرفدار و پردرخواست بوده را  گلچین کرده‌ایم و در ادامه معرفی می‌کنیم. دوره‌هایی مانند : دوره‌های آموزش برنامه نویسی Front-End، Python و ... ، دوره‌های آموزشی مهندسی DevOps، دوره‌های تخصصی مجازی‌سازی VMware و دوره امنیت Mikrotik .

دوره آموزشی DevOps

دواپس در اصل یک نوع فرآیند جهت تولید نرم‌افزار است که تاکید آن بر ارتباط و همکاری مستمر و کاربردی بین تیم‌های توسعه نرم‌افزار با تیم‌های عملیاتی و اجرایی است. آموزش دواپس و شرکت در دوره‌های آموزشی مهندسی DevOps دوران اکادمی به شما مهارت درک و بینش عمیق در مورد محصولات نرم‌افزاری می‌دهد و می‌توانید نتیجه کار را پیش‌بینی کنید. ضمن اینکه با یادگیری دواپس راه و روش افزایش سرعت عرضه محصولات به بازار را خواهید آموخت.

دوره آموزشی برنامه‌نویسی Front-End

اگر شما برای یک کارپردرآمد و تخصصی مشتاق هستید، برنامه‌نویسی بهترین انتخاب برای رقم زدن یک آینده شغلی پولساز و حرفه‌ای است. مسیر آموزش برنامه‌نویسی با زبان جذاب فرانت‌اند در دوران آکادمی با آموزش مفاهیم مقدماتی مانند CSS و HTML شروع شده و تا مراحل پیشرفته و تخصصی JQuery ،  Tailwind و Ajax ادامه خواهد یافت. برای یادگیری و شرکت در دوره‌های آموزشی تخصصی Front-End در آکادمی دوران تردید نکنید و با مشاوران ما تماس بگیرید.

آکادمی دوران برای آینده‌ای روشن و درآمدزا تضمین می‌دهد!16

دوره آموزشی برنامه‌نویسیPython

زبان برنامه‌نویسی پایتون زبانی ساده و درعین حال تخصصی است؛ به‌دلیل سادگی و خوانایی راحت برای افراد تازه‌کار که تاحالا کد نویسی نکرده‌اند، بسیار مناسب است. دوره آموزشی برنامه‌نویسی Python دوران آکادمی صفر تا صد این زبان را شامل می‌شود و دوره‌ای جامع است. زبان پایتون نیز یکی از پردرآمدترین زبان‌های برنامه‌نویسی در حال حاضر است. ضمن اینکه خیلی از افراد از زبان‌های دیگر کدنویسی، به زبان پایتون مهاجرت کرده‌اند.

آکادمی دوران برای آینده‌ای روشن و درآمدزا تضمین می‌دهد!6

دوره آموزشی مجازی‌سازی VMware

برای مدیریت و اداره منابع سرور و شبکه بهترین روش مجازی‌سازی است؛ با شرکت در دوره‌های آموزشی مجازی‌سازی  VMware در آکادمی دوران  به تمام مباحث و پیاده‌سازی سرورهای مجازی در سازمان‌ها و همچنین نکات مهم مرتبط با حفاظت و نگهداری سرورها مسلط خواهید شد.

دوره آموزشی امنیتMikrotik

دوره آموزشی Mikrotik  به شما مفاهیم میکروتیک و پیاده‌سازی را آموزش می‌دهد؛  مهندسی میکروتیک اجرای اقداماتی جهت جلوگیری از حملات مخرب به تجهیزاتی مانند روترها، سرورها و ... را آموزش می‌دهد. هچنین در این دوره خواهید آموخت که هکرها چه کارهایی برای ازکار انداختن روترهای میکروتیک و شبکه انجام می‌‌دهند. با شرکت در دوره آموزشی Mikrotik  در دوران آکادمی شناسایی و مقابله با تهدیدات و حملات را می‌آموزید و یک بستر ایمن راه‌اندازی می‌کنید.

چرا دوران آکادمی تا این حد محبوب و مورد استقبال تمام دانش‌پذیران و حتی متخصصین قرار گرفته‌است؟

  1. مدرسان متخصص و باتجربه؛ اساتید دوران آکادمی از میان متخصصین و مهندسین حرفه‌ای و مجرب گزینش شده‌اند تا به شما تضمین یک آموزش حرفه‌ای و اصولی و بی نقص را بدهیم.

  2. دوره‌های آموزشی به‌طور مستمر بروزرسانی و آپدیت می‌شوند؛ محتوای علمی دوره‌های دوران آکادمی کاملا آپدیت هستند و طبق نیاز دانشجو و همچنین بازار کار طراحی شده‌اند تا مسیر تخصص را برای شما هموار کنند.

  3. آموزش عملی در شرایط شبیه‌سازی شده؛ دانش‌پذیران در دوران آکادمی کار را به‌صورت کاملا عملی روی پروژه‌های واقعی می‌آموزند.

  4. بعد از اتمام دوره آموزشی، از طرف آکادمی دوران گواهینامه پایان دوره به دانش‌جویان تعلق می‌گیرد؛ این مدرک گواه تخصص و علم شماست و روزمه کاری شما را پربارتر می‌کند.

  5. استمرار در پشتیبانی و مشاوره حتی از اتمام دوره؛ مشاورین مجرب دوران آکادمی حتی پس از پایان رسیدن دوره آموزشی کنار شما خواهند بود تا مسیر نهایی موفقیت همراهتان هستند.

ترفیع و ارتقاء جایگاه شغلی ، افزایش درآمد و تخصص را با دوران آکادمی تجربه کنید!

موسسه آموزشی آکادمی دوران با دوره‌های تخصصی امنیت، شبکه و IT موفقیت شما را تضمین می‌کند.

برای مشاوره رایگان و دریافت اطلاعات بیشتر درمورد دوره‌ها و نحوه ثبت‌نام، با کارشناسان مجرب ما تماس بگیرید.

برای آینده‌ای روشن، دوران آکادمی را انتخاب کنید! منتظرتان هستیم.