اجاره آپارتمان‌ در شمال تهران چقدر آب می‌خورد؟

17:45 - 1403/05/22
اکوایران: بررسی فایل های اجاره خانه های لوکس تهران نشان می دهد بیشتر این آپارتمان ها بیش از 200 میلیون تومان اجاره ماهیانه دارند و براساس امکانات آپارتمان بیش از دو میلیارد تا 35 میلیارد تومان رهن برای آنها پیش بینی شده است .

به گزارش اکوایران، در شمال تهران و در منطقه یک آپارتمان‌هایی با مشاعات خاص قرار دارند که به دلیل امکانات ویژه‌ای که ارائه می‌دهند اجاره بهای بالایی دارند.

 

این برج‌ باغ‌ها معمولاً در محله‌هایی مانند زعفرانیه، الهیه، فرشته، آجودانیه ولنجک و نیاوران واقع شده‌اند که از مناطق دارای سطح رفاه بالا و گران‌قیمت به شمار می‌روند.از امکانات و ویژگی‌های این واحدهای مسکونی لوکس می‌توان به سالن اجتماعات، استخر و جکوزی، باشگاه ورزشی، لابی‌من، متریال برند و روف گاردن(بام سبز) نام برد.

اغلب مستاجران این واحدها، به دنبال سکونت در واحدی با بالاترین سطح امکانات و امنیت هستند که بتواند به‌طور همزمان با سطح اجتماعی و شغلی آن‌ها هماهنگ باشد؛ برای مثال، چهره‌های مشهور، سرمایه‌داران و یا اصطلاحا بازاری‌ها و برخی از شرکت‌ها و مراکز تجاری.

بررسی ما از فایل‌های واحدهای مذکور نشان می‌دهد که برخی از آنها، با ارقامی نامتعارف آگهی شده‌اند؛ برای مثال در محله کامرانیه واحدی 830 متری، 1 سال ساخت و اصطلاحا سوپر لوکس با 35 میلیارد تومان ودیعه و 250 میلیون تومان اجاره ماهانه آگهی شده‌ است.

اجاره آپارتمان‌ در شمال تهران چقدر آب می‌خورد؟2

در محله زعفرانیه، برای واحدی 280 متری، 3 سال ساخت و دارای امکانات خاص، یک میلیارد تومان رهن و 270 میلیون تومان اجاره ماهانه تعیین شده است.

در محله فرمانیه، واحدی 250 متری و نوساز، با 2 میلیارد تومان رهن و 240 میلیون تومان اجاره ماهانه و در محله نیاوران، آپارتمانی 400 متری و 1 سال ساخت، با 5 میلیارد تومان رهن و 500 میلیون تومان اجاره ماهانه عرضه شده است.

اجاره آپارتمان‌ در شمال تهران چقدر آب می‌خورد؟0