خرید خانه در نزدیکی تهران با 2 میلیارد تومان

16:11 - 1402/12/12
بررسی فایل های فروش نشان می دهد با بودجه‌‎ای کمتر از 2 میلیارد تومان در استان‌های اطراف تهران می‌توان خانه‌هایی تا مساحتی حدود 120 مترمربع، نوساز و دارای سند تک برگ خریداری کرد.

 بررسی‌ها فایل های فروش آپارتمان در استان های همسایه تهران نشان می‌دهد با بودجه‌‎ای کمتر از 2 میلیارد تومان در استان‌های اطراف تهران می‌توان خانه‌هایی تا مساحتی حدود 120 مترمربع، نوساز و دارای سند تک برگ خریداری کرد.

این در حالی است که در پایتخت می‌توان با بودجه‌ای حدود 2 میلیارد تومان، واحدهایی با مساحتی تا حدود 60 الی 70 مترمربع خریداری کرد که البته اغلب این واحدها قولنامه‌ای، غیر نوساز، زیرهم‌کف و به لحاظ موقعیت مکانی در بافت‌های قدیمی یا دور از مرکز تهران قرار دارد. همچنین برخی از این آپارتمان‌ها دارای قابلیت اخذ وام و رهن هستند که می‌توان پس از تماس با فروشنده از مبالغ آن جویا شد.

در استان مازندران، آپارتمانی با 102 مترمربع زیربنا و نوساز، دارای آسانسور، پارکینگ و انباری، یک میلیارد و 650 میلیون تومان و آپارتمانی دیگر با 110 مترمربع زیربنا و دارای این ویژگی‌ها، 2 میلیارد تومان به فروش می‌رسد.

در استان سمنان، واحدی 70 متری و نوساز به همراه امکانات مذکور، یک میلیارد و 400 میلیون تومان و واحدی دیگر با 72 مترمربع زیربنا و 10 سال ساخت، یک میلیارد و 500 میلیون تومان به فروش می‌رسد.

در استان قم، واحدی با 82 مترمربع زیربنا، 7 سال ساخت، دارای آسانسور،پارکینگ و انباری، یک میلیارد و620 میلیون تومان و واحدی 60 متری،  هم‌کف و 1 سال ساخت و بدون این امکانات، یک میلیارد و 250 میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است.

در البرز، برای واحدی70 متری و 8 سال ساخت، دارای آسانسور، پارکینگ و انباری، 2 میلیارد تومان و واحدی 67 متری و 10 سال ساخت، یک میلیارد و 800 میلیون تومان تعیین شده است و البته باید در نظر داشت که برای خرید  برخی از واحدهای موجود در این استان برای مثال در شهر جدید  اندیشه با بودجه‌ای کمتر هم می‌توان اقدام کرد و مابقی را به صورت اقساط وام و رهن پرداخت.

خرید خانه در نزدیکی تهران با 2 میلیارد تومان17