نتیجه مزایده شرکت مخابرات ایران

16:09 - 1402/06/13
 شرکت مخابرات ایران (اخابر) از فروش تعدادی از املاک مازاد خبر داد که سود حاصل از فروش آن مبلغ 240 میلیارد تومان بوده است.

 شرکت پتروشیمی پارس از برنامه تعمیرات اساسی واحد استحصال اتان خبر داد. این شرکت اعلام کرد که زمان‌بندی تعمیرات اساسی واحد استحصال اتان طبق برنامه از تاریخ 13 شهریور به مدت 5 روز است.

 

 شرکت قند تربت‌حیدریه (قتربت) از انعقاد قرارداد فروش ملاس به میزان 5000 تن خبر داده است.

 شرکت توسعه و عمران امید (ثامید) بیان کرد: جهت ساخت‌وساز در قالب قرارداد مشارکت‌درساخت بر روی یک قطعه زمین واقع در شهر اهواز از کلیه سرمایه‌گذاران توانمند و متخصص در امر ساختمان دعوت به همکاری کرد. بعد از بررسی پیشنهادات ارائه شده آقای ابراهیم دلف زرگانی بر اساس صورت‌جلسه کمیسیون مشارکت جهت عقد قرارداد معرفی شده است.

 شرکت داده‌پردازی ایران (مداران) از انصراف شرکت توسعه ریزکامپیوتر ایران از شکایت خود خبر داد.

 شرکت گروه صنایع سیمان کرمان (سکرما) افزایش سود عملیاتی در ۶ماهه منتهی به خرداد 1402 ناشی از سود حاصل از فروش سرمایه‌گذاری بوده است.

 شرکت گلتاش (شگل) نیز افزایش سود ناخالص در ۶ماهه منتهی به خرداد 1402 نسبت به مدت مشابه سال قبل ناشی از افزایش حجم و مبلغ فروش محصولات دانسته است.

شرکت صنعتی ناب نیز از کاهش نرخ فروش محصولات خود به میزان 10 تا 15 درصدی خبر داد.

 شرکت دلیجان طلایی شکوه پارس (حشکوه) از اخذ مجوز انتقال 5% از سهام کارگزاری راهنمای سرمایه‌گذاران به این شرکت خبر داد و بیان داشت رسماً نسبت به طی مراحل خرید و انتقال درصد سهام  از سهام‌داران پیشین کارگزاری مزبور به این شرکت اقدام خواهد شد.

 شرکت مخابرات ایران (اخابر) از فروش تعدادی از املاک مازاد خبر داد که سود حاصل از فروش آن مبلغ 240 میلیارد تومان بوده است.

 در خصوص آگهی دعوت به مجامع نیز نماد فارس سهام‌داران خود را به مجمع‌عمومی عادی فوق‌العاده دعوت کرد.