واقعیت آتش‌سوزی در شرکت‌های پتروشیمی

12:11 - 1402/06/12
شرکت پتروشیمی شهید تندگویان از وقوع حادثه آتش سوزی در این شرکت خبر داده است. به گفته شرکت روز شنبه مورخه 11 شهریور ماه آتش سوزی جزئی در این شرکت رخ داده که هیچ‌گونه مصدوم و خسارت مالی را به همراه نداشته است

همچنین شرکت پتروشیمی غدیر نیز در خصوص شایعه آتش سوزی در این شرکت این طور شفاف سازی کرده است که روز چهارشنبه 8 شهریورماه به دلیل نشت ماده شیمیایی VCM آتش سوزی در این شرکت اتفاق افتاده که بلافاصله با اقدام تیم آتش نشانی مهار و شرایط به حالت عادی برگشته است.

 شرکت دارو سازی دکتر عبیدی نیز در گزارش تلفیقی شش ماهه منتهی به 31 خرداد ماه سال جاری به درآمد عملیاتی 3 هزار و 126 میلیارد تومانی دست یافته که به ترتیب سود ناخالص 1932 میلیارد تومان و سود خالص 1008 میلیارد تومانی از این درآمد به دست آمده است.

 شرکت بهساز کاشانه تهران نیز از نتایج برگزاری مناقصه خود بابت مشارکت مدنی بر روی دو قطعه زمینی به مساحت 2 هزار مترمربعی واقع در استان مازندارن خبر داده است .

 شرکت پتروشیمی شیراز نیز رقم 9 هزار و 159 میلیارد تومان را به عنوان طلب از شرکت خدماتی حمایتی کشاورزی بابت فروش اوره حمایتی شفاف سازی کرده است.

در خصوص افزایش سرمایه نیز شرکت دوده صنعتی پارس با نماد شدوص پیشنهاد افزایش سرمایه از محل تجدید ارزیابی دارایی‌های خود را مطرح کرده است، این شرکت قرار است سرمایه خود را از مبلغ 95 میلیارد تومان به 559 میلیارد تومان از محل مازاد تجدید ارزیابی دارایی‌ها افزایش دهند.