استقبال چشمگیر بازدیدکنندگان از «سالن مفید» در نمایشگاه صنعت مالی

19:59 - 1402/03/17
«سالن مفید» در نمایشگاه صنعت مالی با استقبال قابل‌توجه و چشمگیر مخاطبان مواجه شده است.

از همان ساعات اولیه آغاز به کار نمایشگاه یعنی صبح سه‌شنبه ۱۶ خرداد، بازدید از سالن مجموعه مفید در نمایشگاه با استقبال همراه بود و هزاران نفر در همان روز ابتدایی با خدمات مجموعه مفید آشنا شدند.

بازدیدکنندگان طی بازدید از «مسیر سرمایه‌گذاری مفید» با انواع خدمات این مجموعه بیشتر آشنا می‌شوند. «مسیر سرمایه‌گذاری مفید» در «سالن مفید» شامل سه بخش اصلی مسیر صندوق‌های سرمایه‌گذاری ، مسیر معاملات سهام و مسیر آموزش و پشتیبانی است. بخش خدمات شرکتی کارگزاری مفید شامل «بورس کالا و انرژی» و بخش «پذیرش شرکت‌ها» نیز میزبان مدیران و صاحبان صنایع هستند.

بازدیدکنندگان «سالن مفید» با آخرین نسخه بورس ویو موبایل آشنا می‌شوند. بورس ویو با قابلیت رصد و تحلیل بازارهای مالی اعم از بورس، ارز، کامودیتی، طلا و ارز دیجیتال، یک دستیار حرفه‌ای جهت تصمیم‌گیری بهتر در میان تحلیلگران و نهادهای مالی ایران است. در وب اپلیکیشن نسخه موبایل بورس ویو، کاربران به‌صورت کاملاً رایگان به چکیده‌ای از مهم‌ترین اطلاعات مالی و تحلیلی دسترسی دارند.

در پانزدهمین نمایشگاه صنعت مالی، در «سالن مفید» بخش‌هایی جهت آشنایی با خدمات رایگان و تخصصی «مشاوره رایگان» و «مرکز خدمات مشتریان» کارگزاری مفید در نظر گرفته شده است. بازدیدکنندگان در بخش «سرویس مشاوره» نسبت به ریسک‌سنجی خود از طریق نرم افزار اقدام می‌کنند و همچنین در بخش «پشتیبانی»، از سامانه چت جی‌پی‌تی هوشمند که برای اولین بار در بازار سرمایه براساس هوش مصنوعی (AI) طراحی شده است، بهره‌ می‌برند.

استقبال چشمگیر بازدیدکنندگان از «سالن مفید» در نمایشگاه صنعت مالی20

همچنین این امکان برای بازدیدکنندگان «سالن مفید» فراهم شده است که با مراجعه به بخش «مفید کارت»، اقدام به درخواست صدور آنی این کارت کنند و همانجا آن را تحویل بگیرند. «مفید کارت» یک کارت بانکی عضو شبکه شتاب است که از طریق آن، امکان برداشت مانده حساب بورسی در هر لحظه از شبانه‌روز فراهم است.

در اولین روز نمایشگاه صنعت مالی، کلاس‌های آموزشی پیوسته‌ای در محل رویدادهای تخصصی «سالن مفید» برگزار شد. این کلاس‌ها شامل «نقش آموزش در مسیر سرمایه‌گذاری»، «نقشه راه سرمایه‌گذاری مفید»، «تحلیل صنعت فلزات اساسی»، «چشم‌انداز طلا در سال ۱۴۰۲» و «فرصت‌های سرمایه‌گذاری در مشتقه کالا» بودند. همچنین پنل گفت‌وگوی این روز با موضوع «چرا باید از تحلیل تکنیکال استفاده کرد؟» برگزار شد.

هر روز در «سالن مفید» رأس ساعت ۲ بعدازظهر در بین بازدیدکنندگان این سالن قرعه‌کشی انجام می‌شود و جوایز نفیسی به آن‌ها اهدا می‌شود. همچنین به ۱۰ نفر از کسانی که درخواست صدور مفید کارت در محل را داشته‌اند به‌قید قرعه جایزه یک میلیون تومانی اهدا می‌شود.

استقبال چشمگیر بازدیدکنندگان از «سالن مفید» در نمایشگاه صنعت مالی6

برای آشنایی بیشتر با خدمات کارگزاری مفید، تا روز جمعه ۱۹ خرداد از بخش‌های مختلف «سالن مفید» به‌نشانی محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران، طبقه نخست سالن خلیج فارس بازدید فرمایید. ساعت بازدید از پانزدهمین نمایشگاه صنعت مالی (بورس، بانک و بیمه) ۸ صبح تا ۴ بعدازظهر است.