راهنمای جامع برای انتخاب هتل در جزیره قشم

13:14 - 1402/02/10
قشم به عنوان یک جزیره جنوبی و با داشتن ده ها جاذبه گردشگری و تفریحی، یک مقصد بی‌نظیر برای سفر به حساب می آید.

اگر اهل طبیعت گردی باشید، یا بخواهید تاریخ و قدمت جزیره را بررسی کنید و یا حتی به دنبال اجناس با کیفیت و قیمت مناسب هستید، باز هم مقصدی بهتر از قشم برای سفر پیدا نخواهید کرد. قطعا بازدید از جاذبه های گردشگری قشم نیازمند چند روزی زمان است. از این رو ما تصمیم گرفتیم تا این مطلب را به راهنمای جامع برای انتخاب هتل در جزیره قشم اختصاص دهیم. پس همراه ما باشید.

روش های انتخاب بهترین هتل های قشم

مسافران برای انتخاب هتل، ملاک ها و معیارهای مختلفی دارند که با توجه به سلیقه، نیاز و سطح امکانات و خدمات رفاهی که هتل ارائه می‌دهد، هتلی را برای اقامت در قشم انتخاب می‌کنند. علاوه بر موارد بالا، عوامل دیگری در انتخاب و رزرو هتل تاثیر گذارند که از مهمترین فاکتورهای انتخاب بهترین هتل در قشم می‌توان به تعداد ستاره هتل، دسترسی به جاذبه های گردشگری، نزدیکی به ساحل، چشم انداز هتل، موقعیت مکانی و سایر موارد. در ادامه هتل های قشم را بر اساس این موارد معرفی خواهیم کرد.

انتخاب هتل قشم بر اساس تعداد ستاره
هتل های قشم، بر حسب تعداد ستاره، به انواع هتل چهار، سه، دو و هتل آپارتمان تقسیم می‌شوند. در حال حاضر، هتل پنج ستاره ای در قشم وجود ندارد، اما به زودی شاهد احداث و اتمام چند هتل پنج ستاره در قشم خواهیم بود.

هتل های چهار ستاره، بهترین و مجهزترین هتل های قشم محسوب می‌شوند که نسبت به سایر هتل های قشم، از امکانات و خدمات رفاهی بالاتری برخوردار هستند. از مهمترین هتل های چهار ستاره قشم می توان به هتل آتامان، هتل آرتا، هتل آوینا، هتل ارم، هتل بوتیک ایرمان، هتل ساحل طلائی، هتل سولار، هتل فولتون و هانی قشم اشاره کرد. هتل های چهار ستاره در قشم، باکیفیت ترین هتل های قشم به حساب می‌آید که با توجه به خدمات و امکانات رفاهی که ارائه می دهند، قیمت بالاتری نسبت به هتل های سه ستاره و هتل های آپارتمان های قشم دارند.

راهنمای جامع برای انتخاب هتل در جزیره قشم6

هتل های سه ستاره قشم، هتل های قیمت مناسب تری نسبت به هتل های چهار ستاره هستند. تفاوت این هتل ها با هتل های سه ستاره در میزان خدمات و امکاناتی است که به مشتریان ارائه می دهند. از مهمترین هتل های سه ستاره در قشم می توان هتل های آرام، آرتمیس، آرکا، دیانا، مارینا 1 و 2، مجموعه هتل های کیمیا 2 و 3 و 4 را نام برد.

هتل های دو ستاره قشم برای سفر اقتصادی تر و ارزانتر، ما به شما هتل های دو ستاره قشم را پیشنهاد می کنیم. این هتل در نقاط مختلفی از جزیره قشم قرار گرفتند که با توجه به ظاهر و موقعیت هتل، می‌توانید یکی را انتخاب و رزرو کنید. برخی از این هتل های دو ستاره، به صورت هتل آپارتمان هستند، به این صورت که واحدهایی کمی بزرگتر از اتاق هتل دارند و در برخی از آنها امکان آشپزی فراهم است. هتل های دو ستاره قشم شامل هتل آپارتمان آنا، هتل آزادی، هتل پارک، هتل نخل زرین قشم و هتل کاوان و سایر هتل ها می‌شود.

راهنمای جامع برای انتخاب هتل در جزیره قشم0

هتل های نزدیک جاهای دیدنی قشم

جزیره قشم، جزیره نسبتا بزرگی است که برخی از این جاذبه های خارج از مرکز شهر قرار دارند. اما نیازی به نگرانی نیست، در سال های اخیر، تعدادی هتل در نزدیکی جاهای دیدنی قشم ساخته شدند که می‌توانید با ارزانترین قیمت آن ها را در فلای تودی رزرو کنید.

اگر علاقمند به جاذبه های تاریخی قشم هستید، ما هتل آوینا، هتل آوینا و دیاموند قشم را که فاصله نسبتا نزدیکی با قلعه پرتغالی ها دارد را پیشنهاد می‌کنیم. هتل ساحل طلایی و هتل آتامان نیز نزدیک به غارهای خربس، هتل های دیانا و آدینه قشم هم نزدیک به دره ستارگان هستند.

هتل های نزدیک به بازارهای قشم

در آخر به بحث شیرین خرید و بازارگردی می‌رسیم، یکی از مهمترین دلایل سفر برخی از گردشگران به قشم است. اگر دوست دارید که در بافت سنتی قشم و نزدیک بازار سنتی قشم باشید هتل آسماری قشم و هتل کیمیا 4 از بهترین انتخاب به شمار می‌روند. هتل بهشت قشم در نزدیکی بازار ستاره، هتل های مارینا و کاوان قشم در نزدیکی بازار خلیج فارس، هتل های آرام و ریحان قشم در نزدیکی مرکز خرید سیتی سنتر و هتل های آسانا و ارم قشم نیز به پارک زیتون نزدیک هستند.

هتل های نزدیک دریا قشم

اگر دوست دارید، در طول مدت اقامت خود در نزدیک دریا و سواحل زیبای قشم باشید، هتل ساحلی خلیج فارس بهترین انتخاب خواهد بود. این هتل امکانات و خدمات رفاهی خوبی برای آسایش و رفاه مسافران و مهمانان خود فراهم کرده که از مهمترین آنها می‌توان به رستوران و کافی شاپ، سالن همایش، ساحل اختصاصی، ویلچر، چشم انداز رو به دریا، تلویزیون ،لاندری و سایر امکانات اشاره کرد.

راهنمای جامع برای انتخاب هتل در جزیره قشم5

رزرو بهترین هتل های قشم با کمترین قیمت در فلای تودی

هتل های قشم، با توجه به نوع خدمات و امکاناتی که ارائه می‌دهند و همچنین تعداد ستاره، قیمت های مختلفی دارند. شما هر هتلی را که بخواهید با بهترین قیمت و حتی کمتر از بورد اصلی هتل می‌توانید در فلای تودی رزرو کنید. برای رزرو هتل قشم کافی است وارد سایت فلای تودی شوید. در بخش هتل های داخلی، شهر مقصد (قشم) را انتخاب کرده و تاریخ ورود و خروج، تعداد نفرات و اتاق هایی که نیاز دارید را وارد کنید تا با کلیک بر روی گزینه جستجو، هتل های مختلف به شما نمایش داده شود. با کلیک روی گزینه رزرو هتل وارد صفحه درج اطلاعات و پرداخت می‌شوید که پس از نهایی کردن خرید، واچر هتل از طریق پیامک یا ایمیل برایتان ارسال خواهد شد.