شبکه اجتماعی تریدرها صرافی بینگ ایکس

23:27 - 1401/11/21
دنیای رمزارزها هر روز دستخوش تغییرات و توسعه می شود. ارزهای دیجیتال به رهبری بیت کوین از سال 2008 متولد شدند و تا به این لحظه بیشترین تغییرات را در حوزه مالی ایجاد کرده اند. در این میان بسترهای مختلفی برای تبادل این رمزارزها به وجود آمد که اصطلاحا صرافی نامیده شده اشت.

​صرافی های ارزهای دیجیتال جدیدترین قابلیت های مالی را برای کاربران فراهم کرده اند. یک بازار همیشگی که می توان از تمامی قابلیت های آن استفاده کرد. هر صرافی ارز دیجیتال میدان نبردی بین تریدرهایی است که خرید و فروش ارزهای دیجیتال انجام می دهند. در این میان صرافی هایی هستند که یک نوع خاص از شبکه اجتماعی برای ارتباط و هم افزایی بین کاربران درون یک صرافی ارائه می کنند که مشابه سایر شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام است. صرافی BingX جز اولین صرافی هایی می باشد که برای تمامی کاربرانش پلتفرمی ارائه کرده است که با کمک ابزار کپی تریدینگ، کاربران با یک دیگر ارتباط بگیرند و نظرات خود را با هم به اشتراک بگذارند.

ثبت نام در صرافی بینگ ایکس

تاریخچه شبکه اجتماعی تریدرها

شبکه اجتماعی تریدرها صرافی بینگ ایکس19

علاقمندان به حوزه معامله گری برای سال ها به بحث و گفت و گو برای پیدا کردن استراتژی خاص و پربازده می پرداختند. در گذشته این افراد با هم فکری فرصت های سرمایه گذاری و سرمایه گذاری مشترک را پیدا می کردند. باشگاه های سرمایه گذاری مختلفی در تمامی نقاط دنیا تاسیس شدند که در حال جمع آوری سرمایه افراد به منظور خرید سهام بودند که البته این کار بسیار پرهزینه و دور از دسترس از سایر طبقات پایین جامعه بود.

برای دهه ها، مردم در گروه های متقابل گسسته شرکت می کنند. در گذشته، افراد گرد هم می آمدند تا درباره فرصت های سرمایه گذاری و تجمیع وجوه خود برای سرمایه گذاری بحث کنند. باشگاه‌های سرمایه‌گذاری متعددی در سرتاسر کره زمین در اوایل قرن گذشته تأسیس شدند. اعضای آنها در حال جمع آوری وجوه خود برای خرید سهام بودند که در آن زمان تلاشی پرهزینه و دور از دسترس طبقه کارگر بود.

در سال 2010، eToro  یکی از اولین پلتفرم هایی بود که گزینه شبکه اجتماعی تریدرها را در نرم افزار خود راه اندازی کرد. تمرکز اصلی eToro و بعداً رقبای آن، اجازه دادن به کاربران برای کپی برداری از معامله گران با تجربه و مشاهده معاملات و نتایج سایر معامله گران بود.

شبکه اجتماعی تریدرها به چه معناست؟

یک روش سرمایه‌گذاری که به عنوان شبکه اجتماعی شناخته می‌شود که  شامل کپی کردن معاملات یک معامله‌گر دیگر، ترجیحاً با تجربه کافی و بازخورد قوی از سایر شرکت‌کنندگان در جامعه است. سیستم های معاملات اجتماعی مدرن همه سرمایه گذاران را قادر می سازد تا به سرعت و به راحتی فعالیت های معامله گران دیگر را مشاهده کنند. اگر معامله‌گران احساس کنند کاندیدای مناسبی را که می‌خواهند دنبال کنند پیدا کرده‌اند، معاملات خود را مشاهده می‌کنند و با چند کلیک اقدامات مشابه را در پرتفوی خود تکرار می‌کنند.

شبکه اجتماعی تریدرها صرافی بینگ ایکس1

این فعالیت مشابه معاملات کپی شده است که در آن شرکت کننده از سرمایه گذاری ها یا معاملات یک معامله گر حرفه ای را کپی می کند. وجه تمایز این است که پلتفرم‌های معاملات اجتماعی به طور هدفمند برای نوعی از فعالیت معاملات طراحی شده‌اند که در آن فرد ممکن است شانس برقراری ارتباط با معامله‌گران حرفه‌ای و مطالعه از آنها برای بهبود مهارت‌های سرمایه‌گذاری خود را داشته باشد، نه مشاهده سرمایه‌گذار و نحوه معامله او و سپس به سادگی کپی کردن از آن.

شبکه اجتماعی تریدر ها چگونه کار می کند؟

به لطف فناوری های مدرن، تبدیل شدن به یک "تریدر اجتماعی" هرگز آسان نبوده است. پلتفرم‌های کارآمد جدید که دسترسی فوری به بازارهای مالی را فراهم می‌کنند، به برنامه‌نویسان اجازه می‌دهد تا سیستم‌های معاملات اجتماعی جدیدی بسازند و به معامله‌گران باتجربه و مبتدی این امکان را می‌دهد تا تکنیک‌ها را مطرح کنند و حرکت ‌های یکدیگر را کپی کنند. شما می توانید کل تنظیمات یا اجزای خاص را با استفاده از یک پلتفرم کامل معاملات اجتماعی پیاده سازی کنید.

بسیاری از سرمایه گذاران ممکن است ترجیح دهند از یک پلتفرم معاملات اجتماعی استفاده کنند که کاملاً یکپارچه است و امکان اشتراک گذاری استراتژی کامل را از طریق یک عملکرد معاملات کپی که پیش تر ذکر شده را فراهم می کند که مانند یک سایت شبکه اجتماعی کار می کند. یک معامله گر همیشه می تواند به کانال معامله گر دیگری بپیوندد، جایی که پوزیشن ها در یک فید زنده با امکان کپی کردن معاملات آنها منتشر می شود. برای مثال، اگر سهند تراکنش خاصی را انجام دهد، سیاوش نیز همین کار را انجام خواهد داد.

مشابه شبکه‌های اجتماعی، پلتفرم معاملات اجتماعی رتبه‌بندی مشابهی را به معامله‌گران با تجربه ارائه می‌دهد، جایی که آن ها تاکتیک ‌های معاملاتی و سایر اطلاعات خود را به اشتراک می‌گذارند. بسیاری از آنها شامل نظرات کاربران و رتبه بندی عملکرد کلی می شوند. بر این اساس، کاربران شانس بیشتری برای انتخاب مناسب دارند.

علاوه بر این، معامله‌گران می‌توانند با استفاده از سیگنال‌ها و شاخص‌های مختلف، از مفاهیم معاملات اجتماعی استفاده کنند و در عین حال همچنان بر معاملات خود کنترل داشته باشند. معاملات اجتماعی می تواند با مشاهده احساسات بازار و سایر فعالیت های معامله گران به عنوان تأییدی برای انواع دیگر تحلیل ها عمل کند.

همه چیز عالی و هیجان انگیز به نظر می رسد، در واقع. با این حال، همه چیز در این کسب و کار جنبه های مثبت و منفی خود را دارد. حال زمان آن رسیده که شما را با یکی از بهترین شبکه های اجتماعی معامله گران آشنا کنیم.

شبکه اجتماعی صرافی BingX

صرافی بینگ ایکس BingX در سال 2018 در سنگاپور تاسیس شد و در ابتدا نام این صرافی بینگ بن بود و سپس نام آن به صرافی بینگ ایکس تغییر پیدا نمود. در سال 2021 و 2022صرافی بینگ ایکس به عنوان برترین بروکر سال در جهان شناخته شد که این لقب را سایت معروف  Trading View به این صرافی داد.

شبکه اجتماعی تریدرها صرافی بینگ ایکس6

همچنین صرافی بینگ ایکس اولین صرافی مطرح کنندهsocial trading network  در معاملات کریپتوکارنسی در مارکت ایران می‌باشد. در صرافی بینگ ایکس اگر یک تریدر حرفه ای باشید می‌توانید بالاترین حد سود را از معاملات خود کسب نمایید. اما اگر تریدر حرفه ای نیستید در صرافی بینگ ایکس می‌توانید با انجام معاملات سود مناسبی کسب نمایید. به طوری که این صرافی برای تریدر های حرفه ای و مبتدی طراحی شده است و هر دو می‌توانند سود مناسبی کسب نمایند و سرمایه خود را افزایش دهند و مقدار دارایی ارزهای دیجیتال خود را مانند بیت کوین و اتریوم را افزایش دهند.

در این صرافی معامله گران بیش از 100 کشور در جهان معامله انجام می‌دهند که این نشان از معروفیت این صرافی در جهان می‌باشد. در صرافی بینگ ایکس محدودیتی برای کاربران وجود ندارد و همه ی کاربران می‌توانند آزادانه و به صورت شفاف معامله تریدرهای حرفه ای را مورد ارزیابی قرار دهند تا تجربه کسب نمایند. عدم وجود تحریم برای کرابران ایرانی نیز باعث محبوبیت ویژه این صرافی در بین کاربران ایرانی ارز دیجیتال شده است که این کاربران حجم معاملات مناسبی را در این صرافی با خیالی راحت انجام می‌دهند