واکنش شاخص کل به سطح حمایتی/ سهم‌های بانکی و خودرویی حامی بازار شدند!

11:54 - 1401/11/12
اکوایران: بورس تهران در هفته اول بهمن با خروج پول حقیقی و ریزش شاخص کل مواجه بود. با رسیدن شاخص کل به سطح حمایتی خود دو صنعت بانکداری و خودروسازی بورس تهران توانستند با خبرهای خوش به سمت جبران عقب‌ماندگی ماه‌های قبل حرکت کنند.

به گزارش اکوایران؛ بورس تهران در هفته گذشته با ریزش شدید مواجه بود و حتی در روز یکشنبه رکورد‌های بازار را جابجا کرد. شاخص کل بورس تهران دیروز به سطح حمایتی هارمونیک خود واکنش مثبت نشان داد و نماد‌های دو صنعت بانکی و خودرویی در این میان پرچم داران بازار شدند.

 

با انتشار اخبار مثبت در خصوص احتمال تداوم عرضه خودرو در بورس تهران و خبر نرخ سود که سهم‌های بانکی را حمایت می‌کند؛ بورس تهران حمایت تکنیکال شاخص کل خود را با خبر‌های بنیادی در معاملات بازار جای می‌دهد تا شاخص کل بیش از این افت نکند و سطح حمایتی حال حاضر شکسته نشود. 

روز گذشته نماد‌های وبملت، وپاسار، وتجارت و دی از صنعت بانکداری و نماد‌های خودرو و خدیزل از صنعت خودرویی از نماد‌های تأثیر‌گذار بر شاخص کل بورس و فرابورس بودند.

واکنش شاخص کل به سطح حمایتی/ سهم‌های بانکی و خودرویی حامی بازار شدند!7واکنش شاخص کل به سطح حمایتی/ سهم‌های بانکی و خودرویی حامی بازار شدند!9