رشد 250 درصدی دارایی‌های لبخند فارابی

08:39 - 1401/10/14
صندوق درآمد ثابت لبخند فارابی با امکان کسب بازدهی تا 26 درصد در جایگاه یکی از برترین صندوق‌های قابل‌معامله(ETF) بازار سرمایه قرار گرفت. این صندوق با بیش از 14 هزار میلیارد ریال دارایی تحت مدیریت، یکی از مطمئن‌ترین گزینه‌های سرمایه‌گذاری برای معامله‌گران بورسی است.

رشد 250 درصدی دارایی تحت مدیریت لبخند طی 4 ماه

صندوق قابل معامله‌ لبخند(ETF) با مدیریت سبدگردان فارابی اخیرا به‌عنوان یک سرمایه گذاری امن و مطمئن در بورس محبوب شده است. این صندوق که همواره روندی مثبت دارد، با ارائه سود بالاتر از سپرده‌های بانکی برای افرادی که قصد دارند در روزهای منفی بازار، ارزش دارایی‌های خود را حفظ کرده و ریسک سرمایه‌گذاری‌شان را تعدیل کنند، یکی از بهترین گزینه‌های سرمایه گذاری در بورس به‌شمار می‌رود. عملکرد فوق‌العاده صندوق لبخند فارابی به‌گونه‌ای بوده که طی چهار ماه اخیر - پس از دوره پذیره‌نویسی - میزان کل خالص ارزش دارایی‌ها آن با رشد 250 درصدی به بیش از 14 هزار میلیارد ریال رسیده است.

مزایای سرمایه گذاری در لبخند فارابی

صندوق قابل‌معامله لبخند فارابی مزایای متعددی دارد که از جمله آن‌ها می‌توان به امکان کسب بازدهی تا 26 درصد روزشمار و نقدشوندگی بالا اشاره کرد. واحدهای این صندوق با نماد «لبخند» در سامانه معاملات آنلاین تمام کارگزاری‌ها قابل خریداری است. بررسی بازدهی این صندوق در طول دوره فعالیت آن نشان می‌دهد لبخند فارابی حتی تا 26 درصد بازدهی داشته است که این میزان برای یک صندوق درآمد ثابت بازدهی قابل توجهی به‌شمار می‌رود. 

معاف از مالیات

سرمایه‌گذاری در این صندوق معاف از مالیات است و اشخاص حقوقی که بابت مالیات بر سپرده‌های بانکی نگرانی‌هایی دارند، می‌توانند با خیال آسوده به جای سپرده‌گذاری در بانک، سراغ سرمایه‌گذاری در لبخند فارابی بروند. این در حالی است که معافیت از مالیات به مزیت اصلی این صندوق یعنی مدیریت حرفه‌ای و بازدهی بالا اضافه می‌شود.

محاسبه سود مرکب و روزشمار

سود سرمایه‌گذاری در این صندوق به‌صورت روزشمار محاسبه می‌شود و در پایان هر روز معاملاتی به سرمایه شما تعلق می‌گیرد؛ بنابراین در روز معاملاتی بعد افزایش قیمت واحدهای صندوق شامل سرمایه اولیه به‌علاوه سود سرمایه‌گذاری شما تا آن زمان می‌شود. حالا در نظر بگیرید که با سرمایه‌گذاری در لبخند فارابی که یک صندوق درآمد ثابت قابل معامله است، سود سرمایه‌گذاری شما پیوسته افزایش می‌یابد و این یعنی تحت هر شرایطی در بازار، شما از سرمایه‌گذاری در این صندوق سود خواهید کرد.

بدون جریمه برداشت پیش از سررسید

در صورتی که از یک سپرده مدت‌دار بانکی قبل از سررسید آن وجهی برداشت کنید، جریمه می‌شوید. این در حالی است که می‌توانید هر زمانی که نیاز داشتید تمام یا بخشی از واحدهای خود را در لبخند فارابی به فروش برسانید و نگران هیچ جریمه‌ای نباشید!

افزایش تنوع و مدیریت ریسک پرتفوی

از مهم‌ترین مزایای سرمایه‌گذاری در لبخند فارابی افزایش تنوع پرتفوی سرمایه‌گذاری شماست. اگر یک سرمایه‌گذار حرفه‌ای هستید و به‌طور مستقیم به خرید و فروش سهام می‌پردازید، توصیه می‌کنیم حتما بخشی از منابع مالی خود را به سرمایه‌گذاری در لبخند فارابی اختصاص دهید تا ضمن افزایش تنوع پرتفوی خود، ریسک کلی سرمایه‌گذاری و سبد دارایی‌هایتان را هم کاهش دهید.

سرمایه‌گذاری بدون ریسک

شرکت سبدگردان فارابی -مدیر صندوق لبخند- منابع مالی این صندوق را به نحوی میان دارایی‌هایی از قبیل سپرده‌های بانکی و اوراق درآمد ثابت تقسیم می‌کند تا سرمایه‌گذاری در این صندوق عملا بدون ریسک بوده و از بازدهی قابل قبولی برخوردار باشد.

در پایان گفتنی است سرمایه‌گذاری در صندوق لبخند فارابی به‌عنوان یک شیوه بدون ریسک و با بازدهی معقول، برای دستیابی به اهدافی از قبیل تنوع بخشیدن به پرتفوی و مدیریت ریسک سرمایه‌گذاری به یکی از گزینه‌های محبوب سرمایه‌گذاران تبدیل شده است.