بهترین کوین ها برای هودل در سال 2022

08:23 - 1401/09/09
آیا با هودل کردن آشنا هستید؟ هودل کردن کوین ها راهی برای کسب سود بیشتر در درازمدت است. در این مطلب به معرفی بهترین کوین‌ها برای هودل در سال 2022 می‌پردازیم.

ارزهای دیجیتال بسیار پرنوسان هستند و قیمت‌ آن‌ها ممکن است در هر زمانی بالا و پایین شود. اما زمانی که بازار ارزهای دیجیتال صعودی می‌شود، دارندگان با هودل کردن کوین‌ها می‌توانند سودآوری خود را تضمین کنند. بنابراین اگر هوشمندانه معامله کنید و مکانیسم مدیریت ریسک قوی داشته باشید، می‌توانید از فعالیت‌های تجاری خود سود زیادی ببرید. در این مطلب سعی می‌کنیم بهترین ارزهای دیجیتال بازار را برای سرمایه‌گذاری بلندمدت به شما معرفی کنیم.

اما توجه داشته باشید که ما هیچ توصیه‌ای برای سرمایه‌گذاری نداریم. بنابراین درنهایت خودتان هستید که تصمیم آخر را خواهید گرفت. جهت کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه، با ما همراه باشید.

هودل کردن کوین ها یعنی چه؟

هودل (HODL) به معنای تشویق سرمایه‌گذاران کریپتو برای نفروختن کوین‌ها در هنگام کاهش قیمت‌ها شناخته می‌شود. رویکرد هودل کردن برای سرمایه‌گذاران بلندمدت بیت کوین، اتریوم (ETH) و سایر ارزهای دیجیتال پیشرو مفید است؛ زیرا به آن‌ها کمک می‌کند تا از نوسانات شدید در بازار ارزهای دیجیتال در امان بمانند.

درواقع هودل کردن کوین ها بیشتر یک ذهنیت محسوب می‌شود تا یک استراتژی سرمایه‌گذاری؛ زیرا از نوسانات کوتاه‌مدت می‌توان پول خوبی به دست آورد، اما پول زیادی نیز می‌تواند به راحتی از دست برود. زیرا اکثر افراد به دلیل عجله کردن و نداشتن تریدینگ پلن ارز دیجیتال نمی‌توانند تا اوج قیمت منتظر بمانند و با اولین جرقه‌های افزایش قیمت نسبت به فروش اقدام می‌کنند. ازاین‌رو یک سرمایه‌گذار باید ذهنیت قوی داشته باشد تا بتواند در مقابل وسوسه فروش زودهنگام مقاومت کند.

بنابراین هودل کردن، سرمایه‌گذاران را تشویق می‌کند تا ارزهای دیجیتال خود را در هنگام افزایش قیمت‌ها سریعا به پول نقد تبدیل نکنند. زیرا بیشتر نوسانات روزانه در کوین‌هایی مانند بیت کوین زودگذر هستند و از واکنش آزادترین بازار جهان به رویدادهای مختلف ناشی می‌شوند.

کوین‌های مناسب برای هودل کردن

بیت کوین (BTC)، اتریوم (ETH)، لایت کوین (LTC)، بایننس کوین (BNB)، کاردانو (ADA)، سولانا (SOL) و ریپل (XRP) همگی پروژه‌هایی محکم و با پایه‌های قوی هستند. پیش‌بینی‌های زیادی مبنی بر صعودی شدن قیمت چنین ارزهای دیجیتالی در بلندمدت وجود دارد.

مثلا اینکه تا سال 2030، قیمت اتریوم به 19000 دلار هم خواهد رسید. یا پیش‌بینی می‌شود که بیت کوین به 200 هزار دلار هم برسد. کاردانو نیز ممکن است از 1000 دلار فراتر رود. همچنین پیش‌بینی می‌شود سولانا تا سال 2030 به ارزش 5000 دلار و ریپل به 50 دلار دست یابد. در ادامه به برخی از بهترین کوین ها برای هودل کردن در سال 2022 اشاره می‌کنیم.

اتریوم

اتریوم (ETH) با ارزش بازار 145 میلیارد دلاری خود یکی از بهترین رمز ارزها برای هودل کردن در سال 2022 است. اتریوم یک شبکه منبع باز است که از قراردادهای هوشمند استفاده می‌کند. این ارز به توسعه‌دهندگان اجازه می‌دهد تا انواع برنامه‌های غیرمتمرکز، NFTها و پروتکل‌های دیگر را در آن اجرا کنند. در حال حاضر اتریوم این پتانسیل را دارد که یکی از بهترین کوین‌ها برای خرید باشد.

این شبکه اخیرا تحت یک ارتقای بزرگ به نام مرج قرار گرفت که مشکلات عمده مقیاس‌پذیری آن را حل می‌کند. این ارتقاء برجسته می‌تواند قیمت این ارز دیجیتال و تمامی توکن‌های عرضه‌شده بر روی شبکه اتریوم را در بلندمدت افزایش دهد. بنابراین، اتریوم می‌تواند به کم‌مصرف‌ترین ارز دیجیتال برای خرید در سال‌های بعدی تبدیل شود.

یادتان باشد که دارایی‌های دیجیتال بسیار فرار و کنترل نشده هستند و ممکن است برخلاف پیش‌بینی‌ها حرکت کنند. البته هودل کردن کوین ها می‌تواند راه خوبی برای در امان ماندن از نوسانات کوتاه‌مدت باشد.

بهترین کوین ها برای هودل در سال 20224

بیت کوین

بیت کوین (BTC) اولین ارز دیجیتالی است که اختراع شد و کماکان هم عنوان پادشاه کریپتو را یدک می‌کشد. بیت کوین با ارزش بازار بیش از 321 میلیارد دلاری خود، همچنان بخش اعظمی از بازار ارزهای دیجیتال را به خود اختصاص می‌دهد.

ارز دیجیتال بیت کوین در سال 2021 به اوج قیمت تاریخ (ATH) خود یعنی نزدیک به 70000 دلار دست یافت. اما قیمت آن به دنبال شرایط نامطمئن اقتصادی در سال 2022 ازجمله تورم بی‌سابقه کاهش زیادی پیدا کرد. در حال حاضر، بیت کوین در کانال 16.000 دلار معامله می‌شود و از ابتدای سال بیش از 50 درصد کاهش پیدا کرده است.

با این حال برخی از تحلیلگران پیش‌بینی می‌کنند که بیت کوین تا سال 2025 و 2030 می‌تواند دوباره به بالاترین سطح 65 هزار دلاری خود برگردد. به طور کلی، بیت کوین به نوسانات قیمتی منظم و اصلاحات دوباره صعودی پس از بازارهای نزولی شناخته می‌شود و در دهه گذشته به طور منظم سودآوری داشته است. بنابراین بیت کوین می‌تواند یکی از بهترین گزینه‌های هودل کردن کوین ها در سال 2022 باشد.

سولانا و ریپل

سولانا (SOL) مقیاس‌پذیری بالاتری را از طریق اجماع اثبات تاریخچه (PoH) همراه با اجماع اثبات سهام (PoS) ارائه می‌دهد. سولانا می‌تواند تا 50.000 تراکنش در ثانیه (TPS) را با کارمزد متوسط ​​فقط 0.00025 دلار برای هر تراکنش انجام دهد.

ریپل هم ارز دیجیتال بومی در بلاکچین XRP است که صدها بانک و موسسه مالی از آن به عنوان یک سیستم پرداخت استفاده می‌کنند. موسسات از طراحی غیرمتمرکز و کم‌هزینه ریپل سود می‌برند؛ چرا که پرداخت‌های جهانی را سریع و مقرون به صرفه می‌سازد. دفتر کل XRP می‌تواند 15000 TPS را با هزینه تراکنش 0.0002 دلار اداره کند. بنابراین سولانا و ریپل به دلیل مزیت‌های عالی خود آینده روشنی دارند و برای هودل کردن کوین ها خوب به نظر می‌رسند.

هودل کردن کوین ها در راستین

صرافی ارز دیجیتال راستین، یک پلتفرم داخلی برای خرید و فروش ارزهای دیجیتال و نگهداری امن آن‌ها است. در این صرافی می‌توانید بیش از 200 ارز دیجیتال اصلی بازار را با ارز پایه ریال معامله کنید. همچنین یک کیف پول اختصاصی به حساب کاربری شما تعلق می‌گیرد که به وسیله آن می‌توانید ارزهای دیجیتال خود را نگهداری و ذخیره کنید.

برای شروع خرید و فروش و ایجاد کیف پول در صرافی راستین کافی ‌است یک حساب کاربری در راستین ایجاد کنید. سپس باید مراحل احراز هویت را پشت سر بگذارید و پس از تایید حساب کاربری خود شروع به معامله ارزهای دیجیتال نمایید.

امکانات کیف پول اختصاصی هم در اختیار شماست تا بتوانید کوین‌های خریداری‌شده خود را برای مدت زیادی هودل کنید. در عین حال، نگران خوابیدن سرمایه خودتان هم نباشید؛ زیرا به وسیله امکانات استیکینگ در صرافی راستین می‌توانید از کوین‌های هودل شده خود سود غیرفعال کسب کنید.

همچنین در بلاگ راستین هم می‌توانید اطلاعات خوبی را درباره ارزهای دیجیتال به دست آورید. در این بلاگ می‌توانید آخرین اخبار روز و همچنین اخبار بنیادی حوزه ارزهای دیجیتال را مطالعه کنید. درواقع در این بلاگ می‌توانید تحلیل‌های تکنیکال، فاندامنتال و سنتیمنتال خوبی را بیابید و از آن‌ها جهت پیدا کردن بهترین گزینه‌های هودل کردن کوین ها بهره ببرید.

جمع‌بندی

ویژگی هودل کردن کوین ها، سرمایه‌گذاران را قادر می‌سازد تا سودآوری خوبی از روند تغییرات بلندمدت قیمت داشته باشند. سرمایه‌گذاران همچنین می‌توانند از ابزارهای پیشرفته صرافی راستین برای یافتن سودآورترین پروژه‌ها استفاده کنند. به طور کلی، برای کسب سود بلندمدت باید به سمت ارزهایی حرکت کنید که سابقه خوبی دارند. ارزهایی که در درازمدت نشان داده‌اند که مزیت‌های خاصی دارند و یک مشکل اساسی بازار را حل می‌کنند.