کدال خوانی با اکوایران؛

چه خبر از کدال؟ تقسیم سود غصینو و ناکامی وسپهر در فروش بلوک سهام بانک صادرات

16:13 - 1401/09/07
اکوایران: وسپهر اعلام نمود با توجه به عدم وجود متقاضی، سهام شرکت بانک صادرات ایران در تاریخ عرضه به فروش نرسیده است.

به گزارش اکوایران، تعلیق نمادهای خفولا، واحیا و قشرین اعلام کردند با توجه به عدم رفع ابهام تا تاریخ 20 آذر ماه 1401 ادامه خواهد داشت.

 

اما در خصوص افشای اطلاعات با اهمیت، نماد زشریف بیان کرد درخواست خرید خودروها توسط شرکت کنندگان بررسی شده و افرادی به عنوان برنده مزایده انتخاب شده‌اند.

نماد وسپهر اعلام نمود با توجه به عدم وجود متقاضی، سهام شرکت بانک صادرات ایران در تاریخ عرضه به فروش نرسیده است.

اما نماد وبهمن  بیان داشت شرکت نیکان توسعه زنوز (سهامی خاص) با مبلغ پیشنهادی 238 میلیارد تومان بعنوان خریدار پذیرفته شد. همچنین امیران بیان کرد هیچ گونه دارایی در طبقه زمین و ساختمان شرکت وجود ندارد.

قند هگمتان هم افزایش بیش از 60 درصدی در مقدار فروش صادراتی را ناشی از فعالیت مستمر شرکت در حوزه صادرات، بهبود نرخ‌های صادراتی و افزایش نرخ فروش محصولات داخلی در بورس کالا در شش ماهه اول سال مطرح کرده است.

آ.س.پ اعلام کرد علت کاهش سود (زیان) عملیاتی کاهش در فروش املاک آماده فروش و حفظ ارزش دارایی ها بوده است.

وصنعت نیز اعلام کرد پیرو آگهی منتشر شده در خصوص مزایده فروش یک دستگاه آپارتمان واقع در خیابان گاندی شهر تهران به دلیل نواقص مدارک، پیشنهاد اعلامی رد و مزایده  فاقد برنده به اتمام رسید.

همچنین لازما (شرکت آزمایش) اعلام کرد افزایش هزینه های مالی مربوط به پیش بینی های سود و جرائم بانکی تسهیلات معوق با بالاترین ریسک محاسباتی بوده است.

اما در بخش آگهی دعوت به مجامع نمادهای ساینا و آلومینا سهامداران خود را به مجمع عمومی دعوت کردند و نماد قتربت نیز آگهی دعوت به مجمع خود را لغو کرد.

همچنین در خصوص زمان بندی پرداخت سود غصینو اعلام کرد سهامداران حقیقی که موفق به دریافت سود سال مالی 1400 نشدند از تاریخ 7 آذر ماه 1401 می‌توانند با مراجعه به شعب بانک صادرات  نسبت به دریافت اقدام نمایند.

اما در خصوص افزایش سرمایه نمادهای قچار و حریل از اظهارنظر حسابرس و بازرس قانونی در خصوص افزایش سرمایه خبر دادند.