کدال خوانی با اکوایران / شفاف سازی وامید و دعوت به مجمع کهمدا

17:17 - 1401/07/16
اکوایران: نماد وامید توضیحاتی در خصوص اطلاعات و صورت های مالی منتشر شده در سامانه کدال مطرح کرده است. وامید عمده دلایل افزایش بیش از 30 درصدی در سود عملیاتی را ناشی از دریافت سود نقدی بابت سود های دریافتی از نماد های کچاد و گل گهر اعلام کرده است.

سامانه کدال بورس پایگاه اطلاعات جامع شرکت‌های پذیرفته‌شده در بورس است که به‌ عنوان سازمان اطلاع‌رسانی ناشران نیز شناخته می‌شود. ناشران که همان شرکت‌های عضو بازار مالی بورس، فرابورس و صندوق‌های سرمایه‌گذاری هستند، موظف به ارائه گزارش‌های دوره‌ای ماهانه، سه ماه و سالانه و انتشار اطلاعات موثق در سایت کدال هستند.

 

نماد وامید توضیحاتی در خصوص اطلاعات و صورت های مالی منتشر شده در سامانه کدال مطرح کرده است. وامید عمده دلایل افزایش بیش از 30 درصدی در سود عملیاتی را ناشی از دریافت سود نقدی بابت سود های دریافتی از نماد های کچاد و گل گهر اعلام کرده است.

همچنین نماد ثغرب از عدم مراجعه متقاضایان جهت دریافت اسناد مزایده برای فروش قطعه زمین در مزایده این شرکت خبر داده است و فروش این زمین را تا زمان برگزاری مزایده دیگر لغو کرده است.

نماد کهمدا تنها نماد بود که سهامداران خود را به مجمع عمومی مربوط به 31 خرداد ماه 1401 دعوت کرده است. همچنین این نماد علاوه بر اعلام به دعوت عمومی برای مجمع، زمان بندی پرداخت سود را نیز در سامانه کدال بارگذاری کرده است .

نماد بترانس پیشنهاد هیئت مدیره به مجمع عمومی فوق العاده در خصوص افزایش سرمایه را به اطلاع عموم رساند.

این شرکت تصمیم دارد افزایش سرمایه از مبلغ 3640 میلیارد تومان  به مبلغ 4750 میلیارد تومان از محل سود انباشته به منظور افزایش سرمایه در گردش و جبران کمبود نقدینگی که در تاریخ 12 مهر 1401 به تصویب هیئت مدیره رسیده و جهت اظهارنظر به حسابرس و بازرس قانونی ارسال شده است را در دستور کار خود قرار دهد.