کدال خوانی با اکوایران؛

چه خبر از کدال؟ مروری بر گزارش‌های مالی 23 شرکت سهامی

14:05 - 1401/06/21
سامانه کدال بورس پایگاه اطلاعات جامع شرکت‌های پذیرفته‌شده در بورس است که به‌ عنوان سازمان اطلاع‌رسانی ناشران نیز شناخته می‌شود. ناشران که همان شرکت‌های عضو بازار مالی بورس، فرابورس و صندوق‌های سرمایه‌گذاری هستند، موظف به ارائه گزارش‌های دوره‌ای ماهانه، سه ماه و سالانه و انتشار اطلاعات موثق در سایت کدال هستند.

به گزارش اکوایران، امروز دوشنبه 21 شهریور ماه، نماد وهور به دلیل عدم رعایت دستور العمل ها بسته شد و نماد سیمرغ هم از سهامدارانش خواستار تکمیل مشخصات بود.

 

نماد شکام از  راه اندازی فعالیت شرکت تابعه (پرند دارو) خبر داده و نماد آبین هم از انعقاد یک قرارداد در سامانه کدال رو نمایی کرده است.

شرکت تجلی توسعه معادن و فلزات ایران با نماد تجلی از نتایج برنده شدن در یک مزایده خبر داده است و بانک سرمایه هم اعلام کرده است برنامه‌ای برای برون رفت از وضعیت به وجود آمده برای بانک به بانک مرکزی ارائه کرده که پس تایید بانک مرکزی موارد آن را به اطلاع عموم سهامداران می‌رساند.

بانک سامان هم تعدادی از املاک خود در شهرهای مختلف خود را به مزایده گذاشته است. نماد حفاری نیز از فروش یک باب ساختمان با کاربری تجاری-اداری واقع در امیرآباد خبر داده و این ملک را به مزایده گذاشته است. نماد کپارس دیگر نمادی است که در خصوص نتیجه برگزاری مزاید توضیحاتی را منتشر کرده است.


همچنین بخوانید؛ 

گزارش‌های کدال دیروز 20 شهریور 1401


گروه تولیدی مهرام هم از تولید محصولات جدید و عرضه در بازار گفته است و نماد وهور با وجود بسته شدنش به دلیل عدم رعایت دستورالعمل ها در سامانه کدال از  تصویب افزایش سرمایه شرکت مولد نیروگاهی گوهر سیرجان خبر داده است.

شرکت مارگارین به همراه نماد فسپا  توضیحاتی در خصوص اطلاعات و صورت های مالی منتشر شده در سامانه کدال مطرح کرده‌اند. شرکت بازرگانی صنعتی آینده سازان بهشت پارس با نماد آینده از عدم وجود خریدار برای فروش زمین 70 هزار مترمربعی خود خبر داد و اعلام کرده است که تا پایان مهلت مقرر هیچگونه پیشنهاد قیمتی را دریافت نکرده است.

نمادهای ومعلم ، حسیر ، زفجر و نماد خعمرا سهامداران را به مجمع دعوت کردند. همچنین نمادهای شسپا و کدما به همراه شرکت سیمان ساوه زمانبندی پرداخت سودهای نقدی خود را در سامانه کدال منتشر کرده‌اند.

شرکت‌های ساینا ، فروسیل ، آریان ، اتکای و دسبحان به همراه نماد وهور و نماد فجهان در مورد افزایش سرمایه و نحوه آن و همچنین در خصوص پذیره نویسی اطلاعیه هایی جداگانه در سامانه کدال منتشر کردند.