بازار تزریقات ژل در دنیا مرز 5 میلیارد دلار را رد کرد

17:25 - 1401/03/01
ارزش بازار ژل تزریقی 5 میلیارد دلار در سال 2021 بود و انتظار میرود رشد سالیانه بیش از 9.6 درصد در بین سال های 2022 تا 2028 گردد.

رشد بازار عمدتاً به دلیل افزایش تقاضای درمان های زیبایی با تهاجم کم، به ویژه در کشورهای توسعه یافته است. علاوه بر این، پیشرفت محصولاتی که رضایت بیمار را بالا می ‌برد، تأثیر مثبتی بر تقاضای محصول در بازه زمانی پیش ‌بینی شده دارد.

احتمالا پیشرفت مداوم در مواد ژل بر گسترش بازار در سال های آینده تأثیر بگذارد. سازمان غذا و داروی ایالات متحده (FDA) تعداد بسیار زیادی از محصولات طراحی شده برای نواحی خاص صورت را تأیید کرده و به متخصصان پوست اجازه می دهد تا درمان هدفمند را به مصرف کنندگان ارائه دهند.

این ژل برای اصلاح چین و چروک های متوسط ​​تا زیاد صورت تایید شده می باشد. علاوه بر این، پیشرفت‌ های اخیر از جمله ژل HA برای تقویت حجم لب‌ ها بدون افزایش سایز آن استفاده می شود و مراجعین روش‌ های تزریق ژل را بیشتر ترجیح می دهند.

توسعه زیرساخت در کشورهای در حال توسعه، تقاضای محصول را با دسترسی گسترده به درمان، تحریک خواهد کرد.

بازار تزریقات ژل در دنیا مرز 5 میلیارد دلار را رد کرد19

گسترش شبکه امکانات مراقبت های بهداشتی ارائه درمان های زیبایی پیشرفته، با بهبود زیرساخت ها، پیشرفت و رشد بازار تزریق ژل برای حجم دهی گونه ها و برجسته سازی لب ها را پشتیبانی می کند. در سال های اخیر افزایش چشمگیری در تعداد امکاناتی مانند کلینیک ها، استخرهای درمانی پزشکی و مراکز جوانسازی در کشورهای توسعه یافته و همچنین کشورهای در حال توسعه مشاهده شده است.

بنابراین، پذیرش سریع درمان‌ های غیرتهاجمی مختلف توسط این تأسیسات به دلیل مزایایی از جمله مقرون‌ به ‌صرفه بودن و مدت زمان درمان کوتاه‌ تر، رشد صنعت را توسعه می‌ دهد. علاوه بر این، افزایش تعداد متخصصان ماهر مانند متخصصان پوست و جراحان پلاستیک، گسترش صنعت را بیشتر خواهد کرد.

بیماری همه گیر به دلیل محدود کردن رفت و آمد و قرنطینه در اکثر مناطق در سراسر جهان، پزشکی زیبایی و پوست را به میزان بیشتری تحت تاثیر قرار داده است. علاوه بر این، کاهش سرعت رشد اقتصادی منجر به کاهش مخارج اختیاری شده است و مشتریان را برای انجام اقدامات زیبایی گران قیمت محدود کرده است. با کاهش تعداد درمان های زیبایی، صنعت شاهد تقاضای محدودی برای تزریق ژل بود. با این حال، با توجه به تقاضای بالا و کاهش مبتلایان به COVID-19 بهبود بازار بهتر خواهد شد.

سازگاری افزایش یافته با حداقل عوارض برای افزایش تقاضا برای فیلرهای سازگار با محیط زیست

پیش‌ بینی می ‌شود که بخش تزریق ژل سازگار با محیط زیست نرخ رشد 9.7 درصدی را تا سال 2028 به نمایش بگذارد و منجر به افزایش دسترسی به محصولات در صنعت شود. توسعه ژل ها باعث ایجاد نئوکلاژنز به منظور پیشرفت های زیبایی شناسی پایدارتر شده است. علاوه بر این، این مواد احتمال بروز عوارض شدید یا جانبی را کاهش می دهند. علاوه بر این، ژل های زیست تخریب پذیر می توانند نیاز به آزمایش آلرژی را برطرف کنند و به طور بسیار زیادی توسط چندین تولیدکننده در حال توسعه هستند.

کاهش پیچیدگی‌ های درمانی با پیشرفت مواد، به افزایش مصرف محصول کمک می‌ کند.

بازار تزریقات ژل در دنیا مرز 5 میلیارد دلار را رد کرد8

بخش هیالورونیک اسید (HA) بیشترین سهم را در سال 2021 داشت. پیش بینی می شود افزایش تقاضای تزریق اسید هیالورونیک بر رشد این قسمت در سال های آینده تأثیر بگذارد. ژل تزریقی هیالورونیک اسید به طور گسترده، توسط تولید کنندگان مختلف، در دسترس می باشد. ژل های HA زیست سازگار و مناسب بدن بیمار نیز هستند. علاوه بر این، افزایش مقدار درمان به احتمال کمتر عوارض ایجاد شده این محصول نسبت داده می شود. تزریق ژل به چانه نیز به عنوان یک روش کم تهاجمی برای زاویه‌ دار کردن صورت محبوبیت زیادی یافته است.

قابلیت تقویت شده ژل در اصلاح خطوط صورت، ظاهری جوان منجر به تقویت پیشرفت کلی صنعت شده است.

درمان اصلاح خط صورت در سال 2021 از 2 میلیارد دلار فراتر رفت. استفاده از تزریق ژل صورت و تزریق مزوژل به دلیل قابلیت آنها در صاف کردن خطوط اخم بین ابروها و چین و چروک ها بیشتر شده است. پیش بینی می‌ شود که افزایش تعداد افرادی که در سراسر جهان به دنبال درمان ضد پیری و چین و چروک هستند، تقاضای استفاده از محصول را سرعت بخشد. علاوه بر این، تاکید روزافزون بر ظاهر یک عامل تاثیرگذار برای گسترش مصرف ژل در این درمان خواهد بود.

افزایش سریع استفاده از درمان‌ های ضد پیری تأثیر مثبتی بر میزان پذیرش بیمار در کلینیک‌ها خواهد داشت.

نرخ رشد اقتصادی کلینیک های پوست در سال 2021 از 2.5 میلیارد دلار گذشت. بخش های کلینیک پوست به دلیل استقبال روزافزون از درمان ضد پیری توسط جمعیت سالمندان در کشورهای توسعه یافته با امکانات بهداشتی در حال گسترش، افزایش مراجعه بیماران را دارند. این کلینیک ها درمان های زیبایی شخصی و خاص را پیشنهاد می دهند.

استفاده بیشتر از درمان های زیبایی در آمریکای شمالی برای تحریک بازار

بازار تزریق ژل آمریکای شمالی بیش از 35 درصد از سهم درآمد درمانی را در سال 2021 به دلیل پذیرش رو به رشد درمان های صورت، از جمله مواد تزریقی، به خود اختصاص داد. این بخش تغییر قابل توجهی را از درمان های تهاجمی به غیر تهاجمی ثبت کرده است.

علاوه بر این، افزایش دسترسی به محصول با افزایش تاییدیه های FDA ایالات متحده، راحت تر می گردد. افزایش پرداختی ها برای روش های زیبایی، رشد منطقه ای این بازار را در بازه زمانی پیش بینی شده تقویت می کند.

آسیا و اقیانوسیه سریع ترین رشد را در بازار خدمات تزریق ژل نشان دارند.

انتظار می رود آسیا اقیانوسیه سهم قابل توجهی از بازار خدمات کنترل شده را بدست بیاورند که به خاطر افزایش آگاهی مردم در رابطه با ظاهر فیزیکی خود در این منطقه می باشد. به عنوان مثال، در جولای 2020، شرکت LG Chem کره جنوبی اعلام کرد که آزمایش بالینی یک فیلر پوستی درجه یک به نام YVOIRE Y-Solution را در چین آغاز کرده است. بنابراین، انتظار می رود شروع تولید این محصول باعث ارتقای بازار منطقه در دوره پیش بینی شده گردد.

تولیدکنندگان اصلی بر خریدها و همکاری های استراتژیک خود برای تقویت ردپای خود در بازار تمرکز می کنند.

شرکت های اصلی قابل توجه و فعال در بازار عبارتند از AbbVie (Allergan plc)، گالدرما و Merz Aesthetics. این رهبران در بازار چندین استراتژی رشد مانند همکاری، مشارکت، ادغام و اکتساب را برای به دست آوردن مزیت رقابتی و گسترش حضور در صنعت خود انجام می دهند.

توسعه صنعت

  • مارس 2021 - گالدرما از راه اندازی مجدد Sculptra (اسید پلی ال لاکتیک تزریقی) در اروپا با پروتکلی جدید اطلاع داد.

لیست تولیدکنندگان اصلی که در تولید فیلرهای پوستی

  • ALLERGAN (AbbVie, Inc.) (شیکاگوی شمالی، ایالات متحده امریکا)
  • Revance Therapeutics, Inc. (نش ویل، ایالات متحده امریکا)
  • Merz Pharma (فرانکفورت، آلمان)
  • Galderma (لوزان، سوئیس)
  • Sinclair Pharma (لندن، بریتانیا)
  • شرکت BIOPLUS ، با مسئولیت محدود. (Seongnam-si، کره جنوبی)
  • داروسازی Bioxis (لیون، فرانسه)
  • SCULPT Luxury Dermal Fillers LTD (پراگ، جمهوری چک)
  • Prollenium Medical Technologies (تورنتو، کانادا)
  • Suneva Medical (سن دیگو، ایالات متحده)
  • Anika Therapeutics, Inc. (بدفورد، ایالات متحده)