در نخستین روز هفته عرضه می‌شود؛

بیش از یک میلیون تن سیمان روی میز بورس کالا

11:33 - 1400/11/09
تالار سیمان بورس کالا امروز میزبان عرضه یک میلیون و ۴۸ هزار و ۴۹۴ تن سیمان است؛ شایان ذکر است، همراه با معاملات فیزیکی سیمان در تالار نقره ای، بازار معاملات گواهی سپرده سیمان نیز از رونق مناسبی برخوردار است، به طوری که طی هفته گذشته ۶ میلیون و ۸۰۱ هزار گواهی سپرده سیمان به ارزش بیش از ۳۶ میلیارد و ۱۹۳ میلیون ریال معامله شد که از نظر حجم معاملات با کسب سهم ۶۵ درصدی، در صدر بازار قرار گرفت.

به گزارش دنیای بورس و به نقل از پایگاه خبری بازارسرمایه، امروز شنبه ۹ بهمن ماه، همچنین ۱۴ هزار و ۷۰۰ تن شمش بلوم، ۱۲ هزار تن ورق گالوانیزه خودرو، ۵ هزار و ۷۷ تن تیرآهن، یک هزار و ۵۲۰ تن میلگرد، یک هزار و ۷۰۰ تن ریل آهن و یک هزار و ۸۱۸ تن سبد ناودانی نیز در تالار محصولات صنعتی و معدنی عرضه می شود.

تالار صادراتی بورس کالا نیز میزبان عرضه ۶ هزار و ۴۶۵ تن قیر است، تالار فرآورده های نفتی و پتروشیمی هم در این روز شاهد عرضه ۲۴ هزار و ۲۸۸ تن مواد پلیمری، مواد شیمیایی، لوب کات، وکیوم باتوم، گوگرد و قیر است.

تالار حراج باز بورس کالا نیز میزبان عرضه ۵ هزار و ۲۰۸ تن استایرن منومر و ۴ هزار تن وکیوم باتوم است. بازار فرعی نیز عرضه ۲۴ تن آنیلین و یک هزار و ۵۱۸ تن میلگرد کلاف را تجربه می کند.

در مجموع یک میلیون و ۱۲۸ هزار و ۱۰۲ تن انواع کالا در تالارهای مختلف بورس کالای ایران عرضه می شود.