پیش بینی بازار سکه در روز سوم آبان

خیز قیمت سکه برای فتح یک کانال/ تمرین سکه در پشت خط

10:04 - 1400/08/03
قیمت سکه در سال ۱۴۰۰ نتوانسته است که از مقاومت ۱۲ میلیون و ۲۰۰ هزار تومانی با قدرت عبور کند و نقطه ای بوده است که بیشتر معامله گران در نزدیکی آن، اقدام به فروش کرده اند.

به گزارش دنیای بورس و به نقل از اقتصادنیوز، روز دوشنبه برای معامله گران بازار سکه اهمیت زیادی دارد. قیمت سکه که در روزهای اخیر از کف ۱۱ میلیون و ۶۰۰ هزار تومانی فاصله معناداری ایجاد کرد، ممکن است در سومین روز هفته به سوی مرز ۱۲ میلیون تومانی گام بردارد. سکه در مقاطعی از معاملات پشت خطی روز یک شنبه توانست تا بالای محدوده ۱۱ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان نفوذ کند.

خیز قیمت سکه برای فتح یک کانال/ تمرین سکه در پشت خط14

در صورتی که در روز جاری، دلار به روند صعودی روزهای اخیر ادامه دهد و از مقاومت ۲۷ هزار و ۷۵۰ تومان عبور کند، شانس صعودی های بازار سکه بسیار تقویت خواهد شد. در کنار این برخی از سکه بازان امیدوارند  که اونس طلا با آغاز فعالیت بازارهای جهانی در روز جاری بار دیگر به بالای مرز هزار و ۸۰۰ دلاری بازگردد.

رفتن اونس طلا و دلار به بالای مرزهای روانی مهم، سمت و سوی انتظارات در بازار سکه را صعودی تر خواهد کرد. با این حال، برخی از معامله گران بازار سکه باور دارند که حتی با گذر فلز گران بهای داخلی به بالای مرز ۱۲ میلیون تومانی، شانس زیادی برای شکست مقاومت ۱۲ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان وجود نخواهد داشت.

خیز قیمت سکه برای فتح یک کانال/ تمرین سکه در پشت خط1

قیمت سکه در سال ۱۴۰۰ نتوانسته است که از مقاومت ۱۲ میلیون و ۲۰۰ هزار تومانی با قدرت عبور کند و نقطه ای بوده است که بیشتر معامله گران در نزدیکی آن، اقدام به فروش کرده اند. از نگاه برخی تحلیل گران، زمانی که چشم انداز قوی خاصی از افزایش قیمت وجود ندارد، معامله گران بزرگ وارد بازار نخواهند شد. در واقع دسته ای از تحلیل گران باور دارند، سکه در صورتی وارد فاز افزایشی قوی خواهد شد که از محدوده ۱۲ میلیون و۲۰۰ هزار تومان عبور کند.