صف خرید گروه سرب و روی

13:34 - 1400/01/25
معاملات امروز نمادهای این گروه با افزایش اقبال خریداران با صف خرید به انتهای بازار نزدیک می‌شود. بهبود قیمت‌ها در بازار جهانی در کنار افت قیمت‌های اخیر، بخش اصلی این افزایش توجهات را دربر دارد.
صف خرید گروه سرب و روی

به دنبال افزایش قیمت فلزات اساسی، افزایش تقاضا در معاملات نمادهای گروه سرب و روی را در معاملات امروز مشاهده می‌کنیم. در بازار جهانی پس از تعطیلی روز گذشته (روز جهانی کارگر)، به دنبال افت هرچند مختصر شاخص دلار ( اهرم حمایتی از قیمت‌ها) و گزارش شاخص مدیران خرید تولیدی چین که با گزارش بالاتر از 50 واحدی، در قامت حامی معاملات کالایی قرار گرفت، رشد قیمت‌ها رقم خورد. همچنین در این فضا گزارش فعالیت‌های سال گذشته «فاسمین» و انتظار برای تعدیل مثبت در این نماد که روز گذشته منتشر شد، به بهبود معاملات منجر شده است. در کنار این عوامل افت قیمت‌های اخیر این نمادها نیز به تشدید تقاضا منجر شده تا فعالین بازار با شتاب بیشتری به خرید در این نمادها ظاهر اقدام کنند.

به این ترتیب در معاملات امروز بازار سهام، رشد قیمت نمادهای مرتبط را مشاهده می‌کنیم. افزایش تقاضای خریداران به صف خرید در نمادهای «فسرب»، «فزرین»، «کیمیا» و «فاسمین» از گروه فلزات اساسی و «کبافق»، «کاما»، و «کروی» از گروه استخراج کانه‌های فلزی از این دسته به شمار می‌روند. صف خرید بیش از 5 میلیونی در «فسرب» بیشترین تقاضا را در این میان به خود اختصاص داده است.