واريز اولين قسط مشاركت سيتروئن با سايپا

12:50 - 1400/01/25
 پس از نهایی شدن قرارداد سایپا با سیتروئن در اواخر اسفندماه سال 95 نخستین قسط مشارکت با سایپا کاشان توسط سیتروئن به حساب سایپا واریز شد.

سایپا نیوز: مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا با اشاره به شرایط سخت تامین مالی، تامین قطعات و فروش که در دو سال گذشته در سایپا حکم فرما بود، می‌گوید: بسیاری از این موارد تسهیل شده و در حال اجرا است. سال گذشته تحقق 57 درصدی برنامه‌های تولید سایپا براساس برنامه منسجم در سایپا نشانگر این موضوع بوده است.

جمالی در خصوص برنامه‌های اصلی گروه سایپا در سال 96 گفت: ادامه روند افزایش تولید، همچنین کاهش هزینه‌ها در تمام سطوح شرکت با افزایش تولید و کاهش سرباره‌های قیمت از جمله برنامه‌های اصلی گروه سایپا در سال جاری است. گروه سایپا در حالی در روزهای پایانی سال گذشته خودرو جدید کوئیک را رونمایی کرد که به گفته جمالی قرار است خودرو جدید sp100 در سال‌جاری رونمایی شود. این در حالی است که در تحقق پروژهsp100  کارهای محوله به صورت ویژه پیگیری می‌شود. مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا ابراز امیدواری کرد مشکلاتی که در سال گذشته در حوزه صادرات برای صنعت ایجاد شد، برطرف شود و در سال جاری با فعال شدن سایت‌های تولیدی عراق، لبنان و الجزایر صادرات سایپا با اهداف برنامه هماهنگ شود. جمالی تاکید می‌کند: فعالیت ها در همه بخش‌های گروه سایپا، به خوبی انجام می‌شود؛ در بخش قراردادهای خارجی، قرارداد با سیتروئن نهایی شده و در اواخر اسفندماه سال 95 نخستین قسط مشارکت با سایپا کاشان توسط سیتروئن به حساب سایپا واریز شد.