گسترش فعالیت‌های «رنو» در ایران

12:17 - 1400/01/25
مدیر منطقه آفریقا، خاورمیانه و هند خودروسازی رنو با اشاره به سیاست‌های این شرکت در ایران در راستای توسعه همکاری‌ها از گسترش فعالیت‌های مجموعه رنو در ایران خبر داد.

ایسنا: برنارد کامبیر (Bernard Cambier) در چهارمین همایش بین‌المللی صنعت خودروی ایران تاکید می‌کند: رنو مایل است علاوه بر بهبود ساختارهای صنعت خودرو در ایران، کیفیت خدمات پس از فروش را نیز ارتقا دهد که البته باید سیاست نرخ‌گذاری مشخص و شفافی برای این خدمات شکل بگیرد.

وی با بیان اینکه فروش رنو در سال گذشته میلادی در ایران رشد خوبی داشته است، تاکید کرد: آموزش پرسنل فعال در خدمات پس از فروش خودرو در ایران و بهینه‌سازی ارائه خدمات از جمله اقدام‌های آتی رنو در صنعت خودروی ایران خواهد بود. همچنین به کارگیری فناوری‌های جدید از جمله ارائه وقت پذیرش در تعمیرگاه‌ها به صورت آنلاین و استفاده از اپلیکیشین‌های تلفن همراه در خدمات پس از فروش خودرو از دیگر اقدام‌های تحقیق و توسعه رنو در ایران خواهد بود. به گفته وی در ایران رفتار مشتریان نیز مانند دیگر نقاط جهان در حال تغییر است، این در حالی است که در گذشته بیشتر مشتریان به شیوه‌های سنتی خرید خودرو متکی بودند، در حالی که هم‌اکنون حدود ۵۰ درصد مشتریان از اینترنت برای این منظور استفاده می‌کنند.