«تاپیکو» قیمت خورد

12:17 - 1400/01/25
شرکت سرمایه‌گذاری نفت و گاز و پتروشیمی تامین، به دنبال ارائه اطلاعیه شفاف‌سازی روی «کدال» در خصوص دلایل تعدیل پیش‌بینی درآمد، با اعلام ناظر بازار به معاملات بورسی باز‌می‌گردد

.

این شرکت با سرمایه بیش از 4 هزار میلیارد تومانی، که تعدیل مثبت 26 درصدی را در آخرین گزارش (اصلاحیه) پیش‌بینی درآمد هر سهم سال مالی منتهی به پایان اردیبهشت 96، چندی پیش و پس از اعلام توقف معاملات توسط ناظر بازار روی «کدال» قرار داد، روز گذشته دلایل این تعدیل را نیز منتشر کرد. پس از این اتفاقات شاهد اعلام ناظر بازار برای بازگشت این نماد به بازار هستیم.

پیام ناظر به شرح زیر است:

نماد معاملاتي شركت سرمايه گذاري نفت و گاز و پتروشيمي تامين، «تاپيكو»، با توجه به تعديل پيش بيني درآمد هر سهم سال مالي منتهي به اردیبهشت 96، بدون محدوديت نوسان قيمت با استفاده از مكانيزم حراج تك قيمتي آماده انجام معامله است.

در فرآیند کشف قیمت «تاپیکو» اتفاقات زیر قابل شناسایی است:

پس از سفارش‌های اولیه در این نماد که محدوده 185 تومانی در بخش خرید و مرز 190 تومانی را در سمت فروش مشاهده کردیم، شاهد نزدیک شدن این سفارشات هستیم. بازگشایی «تاپیکو» در حالی به انتها نزدیک می‌شود که قیمت 188 تومانی را به عنوان بالاترین قیمت پیشنهادی خرید و مرز 190 تومانی را همچنان، به عنوان پایین‌ترین قیمت فروش مشاهده می‌کنیم.

با ادامه این فرآیند و نزدیک شدن به انتهای معاملات، رشد قیمت خرید را در مرز 1901 ریال مشاهده می‌کنیم که به همگرایی قیمت‌های پیشنهادی خرید و فروش در این نماد منجر شده است.

این نماد در انتها با همان قیمت 1901 ریالی به معاملات بازگشت. همچنین گفتنیست قیمت پایانی در این نماد، پیش از توقف، 190 تومان بوده است.