«غدیس» همچنان می‌تازد

12:03 - 1400/01/25
«غدیس» همچنان می‌تازد

سهام شرکت پاکدیس در معاملات روز جاری نیز با رشد 5 درصدی قیمت خود، مرز 400 تومانی را نیز سپری کرده و به قیمت 409 تومان رسید. این اتفاق در حالی رخ داده است که با احتساب موج دوم صعودی قیمت سهم (پس از از دست رفتن صف خرید آن در ابتدای هفته قبل و افت قیمت سهم در روز سه‌شنبه گذشته)، رشدی نزدیک به 100 درصدی در «غدیس» قابل رصد است (قیمت ورود این نماد به بازار فرابورس 209 تومان بود).

همچنین صف خرید این سهم پر اقبال بازار سرمایه، بیش از 2 میلیون در انتهای بازار رویت می‌شود. این رویداد در حالی مشاهده می‌شود که در دقایق پایانی معاملات امروز، شاهد عرضه یک میلیونی سهام‌دار حقوقی در این نماد بودیم. موضوعی که با توجه به کل معاملات امروز «غدیس» که در محدوده 2 میلیون سهمی دیده می‌شود، اهمیت بیشتری به خود خواهد گرفت. به این ترتیب باید در انتظار توقف روند پرشتاب صعودی این نماد، در روزهای آتی بمانیم. نسبت پی بر ای بالای این نماد (بیش از 14) نیز دلیل دیگری بر انتظار برای فشار فروش در این نماد در روزهای آتی به حساب می‌آید.

با توجه به توضیحات داده شده، باید در انتظار نشست تا ببینیم آیا هیجانات در «غدیس» همچنان ادامه‌دار خواهد بود، یا حباب قیمت سهم کوچکتر خواهد شد.