4 شرکت افزایش سرمایه میدهند + اسامی

15:14 - 1400/01/21
نزدیک شدن ۴ شرکت به افزایش سرمایه نزدیک شدند.

به گزارش «دنیای بورس» به نقل از دنیای اقتصاد، شرکت‌های فولاد امیرکبیر کاشان، نیروکلر، پدیده شیمی قرن و صنایع آذرآب افزایش سرمایه خود را به تایید هیات‌مدیره و حسابرس شرکت رساندند. شرکت فولاد امیرکبیر کاشان با نماد «فجر» در اطلاعیه‌ای در کدال اعلام کرد که با توجه به ماده ۳ دستورالعمل مراحل زمانی افزایش سرمایه شرکت‌های ثبت شده نزد سازمان بورس و اوراق بهادار (مصوب ۱۷/ ۰۷/ ۱۳۹۵ هیات‌مدیره سازمان بورس و اوراق بهادار و اوراق بهادار)، افزایش سرمایه شرکت از مبلغ ۸۵۸ میلیارد ریال به مبلغ دو هزار و ۴۵۸ میلیارد ریال از محل سود انباشته به منظور حفظ و تقویت سرمایه در گردش موردنیاز شرکت در تاریخ ۳۰/ ۰۹/ ۱۳۹۹ به تصویب هیات‌مدیره رسیده است.

این افزایش سرمایه برای اظهارنظر به حسابرس و بازرس قانونی ارسال شده که اظهارنظر بازرس قانونی نسبت به گزارش مذکور متعاقبا اطلاع‌رسانی می‌شود. بدیهی است انجام افزایش سرمایه یادشده منوط به موافقت سازمان بورس و اوراق بهادار و تصویب مجمع عمومی فوق‌العاده است.

شرکت نیروکلر: شرکت نیروکلر با نماد «شکلر» در اطلاعیه‌ای در کدال اعلام کرد که افزایش سرمایه شرکت از مبلغ ۵۰۰ میلیارد ریال به یک هزار میلیارد ریال از محل مطالبات حال شده سهامداران و آورده نقدی به منظور اجرای پروژه و اصلاح ساختار مالی در تاریخ ۲۹/ ۰۹/ ۱۳۹۹ به تصویب هیات‌مدیره رسیده و برای اظهارنظر به حسابرس و بازرس قانونی ارسال شده است. اظهارنظر بازرس قانونی نسبت به گزارش مذکور متعاقبا اطلاع‌رسانی می‌شود. بدیهی است انجام افزایش سرمایه یادشده منوط به موافقت سازمان بورس و اوراق بهادار و تصویب مجمع عمومی فوق‌العاده است.

شرکت پدیده شیمی قرن: شرکت پدیده شیمی قرن با نماد «قرن» در اطلاعیه‌ای در کدال اعلام کرد که افزایش سرمایه شرکت از مبلغ یک‌هزار میلیارد ریال به دو هزار میلیارد از محل مطالبات حال شده سهامداران و آورده نقدی به منظور اصلاح ساختار مالی خواهد بود که در تاریخ ۱۷/ ۰۹/ ۱۳۹۹ به تصویب هیات‌مدیره رسیده و برای اظهارنظر به حسابرس و بازرس قانونی ارسال شده است. همچنین اظهارنظر بازرس قانونی نسبت به گزارش مذکور متعاقبا اطلاع‌رسانی می‌شود. بدیهی است انجام افزایش سرمایه یادشده منوط به موافقت سازمان بورس و اوراق بهادار و تصویب مجمع عمومی فوق‌العاده است.

شرکت صنایع آذرآب: شرکت صنایع آذرآب با نماد «فاذر» در اطلاعیه‌ای در کدال اعلام کرد که حسابرس و بازرس قانونی شرکت با افزایش سرمایه شرکت از مبلغ یک هزار میلیارد ریال به ۲۰ هزار و ۱۱۵ میلیارد ریال موافقت کرده است. این افزایش سرمایه در تاریخ ۲۵/ ۰۸/ ۱۳۹۹ به تایید هیات‌مدیره شرکت رسیده است. این افزایش سرمایه از محل سود انباشته، و مازاد تجدید ارزیابی دارایی‌ها به منظور اصلاح ساختار مالی خواهد بود. بدیهی است انجام افزایش سرمایه یادشده منوط به موافقت سازمان بورس و اوراق بهادار و تصویب مجمع عمومی فوق‌العاده است و در این خصوص اطلاع‌رسانی لازم صورت خواهد گرفت.