ایده عجیب ترامپ که مورد تمسخر قرار گرفت | ادعای جنجالی تازه ترامپ علیه ایران

14:50 - 1400/01/21
رئیس‌جمهور آمریکا مدعی شده که اقدامات او موجب «ورشکستگی» ایران شده و چنانچه در انتخابات پیروز شود به «توافق فوق‌العاده‌ای» با ایران دست پیدا خواهد کرد.

به گزارش «دنیای بورس»، فارس نوشت: برنامه رادیویی «راش لیمبو» (یکی از مجری‌های محافظه‌کار برنامه‌های رادیویی) متن کامل مصاحبه چند روز پیش با «دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهور آمریکا را روی وب‌سایت خود قرار داده است.

چند روز پیش بخش‌ کوتاهی از این مصاحبه که در آن ترامپ با الفاظی رکیک درباره ایران صحبت کرد مورد توجه رسانه‌ها قرار گرفت.

با این حال ترامپ در این مصاحبه ادعاهای بیشتری درباره ایران مطرح کرده و از جمله گفته ایران به خاطر اقدامات او «ورشکست» شده و در صورت پیروزی‌اش در انتخابات، ظرف یک ماه «توافق فوق‌العاده‌ای» میان دو کشور شکل خواهد گرفت.

ترامپ در این مصاحبه گفت: «اگر من برنده شوم، ظرف یک ماه توافق فوق‌العاده‌ای با ایران خواهیم کرد. بدجور دلشان می‌خواهد من ببازم، ولی اگر برنده شوم...»

راش لیمبو با قطع سخنان ترامپ از او پرسید منظورش توافق فوق‌العاده با ایران در چه زمینه‌ای است؟ ترامپ پاسخ داد: «[توافق بر سر] نداشتن سلاح هسته‌ای.»

رئیس‌جمهور آمریکا سپس گفت: «فراموش نکنید در حوزه تروریسم چه اتفاقی افتاده. ایران کشور بسیار ثروتمندی بود که اوباما ۱۵۰ میلیارد دلار به علاوه ۱.۸ میلیارد دلار پول نقد در اختیارش قرار داده بود. کشور بسیار ثروتمندی بود و حالا آنها کشور بسیار فقیری هستند.»

ترامپ در ادامه خاطرنشان کرد: «و بزنم به تخته، سازمان‌های تروریستی مثل سابق نمی‌جنگند. می‌دانی چرا؟ چون پول ندارند، چون ایران ورشکست شده. ایران به خاطر من، به خاطر تحریم‌ها و مسائل دیگر ورشکست شده.»

ترامپ سوژه تمسخر رسانه های اسرائیلی شد + ویدئو

باشگاه خبرنگاران جوان نیز نوشت : اقدامات و اظهارنظرهای عجیب دونالد ترامپ، رییس جمهور آمریکا درباره کرونا سوژه رسانه های اسرائیلی شد.

پس از شیوع گسترده ویروس کرونا در ایالات متحده، دونالد ترامپ، رییس جمهور آمریکا در اقدامی عجیب و قابل توجه خود را در جایگاه دانشمندان پزشکی قرار داد و برای درمان کرونا نسخه‌‌هایی را تجویز کرد.

در همین راستا رسانه‌های رژیم صهیونیستی با وجود آن که ترامپ یکی از بزرگ‌ترین حامیان آن‌ها محسوب می‌شود، این رفتار رئیس جمهور آمریکا را مورد تمسخر قرار دادند. 

ایده عجیب ترامپ که مورد تمسخر قرار گرفت

فارس همچنین نوشت: ترامپ پیشنهاد کرد که در ابتدا هنگام ترک مرکز پزشکی نظامی ضعیف به نظر برسد. اما زیر پیراهن او یک تی شرت که روی آن عکس «سوپرمن» نقش بسته است وجود داشته باشد.

به گزارش ایندیپندنت، دونالد ترامپ می خواست پس از مرخص شدن از بیمارستان لباس «سوپرمن» را بر تن کند! رئیس جمهور گفته است که طی چندین تماس تلفنی از مرکز پزشکی والتر رید این ایده را مطرح کرده است.

بر اساس این گزارش، دونالد ترامپ پیشنهاد پوشیدن یک تی شرت سوپرمن را داد که هنگام باز شدن پیراهن خود هنگام خروج از بیمارستان در هفته گذشته مشخص می شود.

گفته می شود رئیس جمهور پس از سه روز بستری در بیمارستان به خاطر ابتلا به ویروس کرونا، شیرین کاری ترک مرکز پزشکی والتر رید را پیشنهاد داده است.

به گزارش نیویورک تایمز، ترامپ پیشنهاد کرد که در ابتدا هنگام ترک مرکز پزشکی نظامی ضعیف به نظر برسد. اما زیر پیراهن او یک تی شرت که روی آن عکس «سوپرمن» نقش بسته است وجود داشته باشد.

گزارش شده که او قصد داشت پیراهن خود را باز کند تا پس از پذیرش به عنوان یک بیمار بستری کووید ۱۹، قسمت سوپرمن را به عنوان یک نماد قدرتش نشان دهد. این ایده که به گفته نیویورک تایمز توسط آقای ترامپ طی چندین تماس تلفنی از مجموعه بیمارستان ارائه شده، بعداً کنار گذاشته شد.

پس از انتشار این گزارش، «سوپرمن» در توییتر به یک «تِرِند»(trend) جهانی تبدیل شد و این پیشنهاد توسط کارشناسان سیاسی و منتقدان رئیس جمهور مورد تمسخر گسترده قرار گرفت.

«رناتو ماریوتی»، دادستان سابق فدرال در توییت خود نوشت: هر زمان که فکر می کنم ترامپ نمی تواند کار مسخره تری انجام دهد، او ثابت می کند که من اشتباه کرده ام.