چگونه کارگزاری خود را تغییر دهم؟ سریعترین کارگزاری کدام است؟

14:18 - 1400/01/21
چگونه کارگزاری خود را تغییر دهم؟ سریعترین کارگزاری کدام است؟

چرا باید کارگزاری خود را تغییر دهیم !!

اکثر مشترکین فعلی تعداد از کارگزاری ها  به دلیل هنگی های متعدد تعداد از کارگزاری های معروف می خواهند کارگزار خود را تغییر دهند و به دنبال بهترین و سریعتری راه حل می باشند و سوال اکثریت آنها این است که کدام کارگزاری خلوت تر و بهتر است باری سرخطی زدن در بورس!

بله اکثر ما دوست داریم در تایم صبح و ظهر بتوانیم با قرار گرفتن در بهترین جایگاه و ردیف سهام مورد نظرمان را دریافت کنیم ولی از شانس بد ما کارگزاری هنگ می کند و اصلا درخواست ارسال نمی شود

در حال حاضر اکثر مشترکینی که می خواهند در بورس سرخطی بزنند به سراغ سرور مجازی بورس توشن می روند  تا بتوانند با سرعت اینترنت 10 هزار مگابیت بر ثانیه سرور های توشن  در بهترین ردیف های معاملات قرار بگیرند

برای آشنایی بیشتر با سرور مجازی بورس توشن روی لینک زیر کلیک کنید ->>

 سرور مجازی بورس توشن

این سرور ها به شما کمک می کنید که در خواست خرید و فروش خود را به کمک ربات سرخطی در یک میلی ثانیه به کاگزاری ارسال نمایید.

اما کدام کارگزاری ها بهتر هستند!

 کارگزاری بانک ملت

کارگزاری بانک پاسارگاد

کارگزاری:

وقتی وارد بازار بورس می شوید به شکل کاملا مشخص و قانونی باید ابتدا کارگزاری مورد نظر و تایید خود را انتخاب کنید. سهامدار هنگامی که به کارگزاران مراجعه می کند و ثبت نام می کند از آن زمان به بعد می تواند خرید سهام را انجام دهد و البته ناظران کارگزاران نیز معاملات مورد نظر را مورد بررسی قرار می دهد. شیوه زندگی یک کارگزار بورس بسیار فریبنده است و  هر چند آشوب آور به نظر می رسد. گرگ وال استریت، دیگ بخار و فیلم های بی شماری دیگر باعث شده است که این کار به نظر عملی بسیار هیجان انگیز به نظر برسد.

نیازی به گفتن نیست، این یک واقعیت است برای اکثر کارگزاران بورس، که این نوع شغل بسیار پر درآمد و سود دهی زیادی دارد اما قبل از اینکه با دو پای خود به درون معاملات بورسی پرواز کنید ابتدا باید برخی آگاهی ها را بدست اورید. کارگزاری ها انجام معاملات بورسی را برای شما راحت تر می کنند. شما می توانید از یک یا چند کارگزاری برای سرمایه گذاری خود استفاده کنید اما اکثر افراد معمولا یک کارگزاری مشخص را برای کل معاملات بورسی خود انتخاب می کنند.

کارگزاری بورس اوراق بهادار چیست؟

کارگزاران بورس در اصل واسطه هستند. سهام از طریق بورس سهام مانند بورس اوراق بهادار در هر کشوری خریداری و فروخته می شود و یک فرد وقتی وارد بازار بورس می شود ​​به یک کارگزار بورس نیاز دارد تا تجارت را از طرف آنها انجام دهد.

در حالی که همیشه اینگونه نبوده است، اجرای واقعی معاملات سهام برای سرمایه گذاران منفرد اغلب در یک شرکت کارگزاری به صورت الکترونیکی انجام می شود. کارگزاران هنوز تجارت بسیاری از معاملات، به ویژه معاملات سرمایه گذاران بزرگ نهادی را در دست دارند.

کارگزاران بورس در بازارها دارای مهارت کافی هستند و می توانند در مورد بهترین زمان ها برای خرید و فروش مشاوره ارائه دهند. این وظیفه آنهاست که بهترین قیمت ممکن مشتریان را پیدا کنند. در ازای اجرای تجارت و ارائه مشاوره، در بورس اوراق بهادار کمیسیون را به صورت هزینه مشخص یا درصدی از ارزش معاملات را دریافت می کنند.

 چگونه کارگزاری خود را تغییر دهم؟ سریعترین کارگزاری کدام است؟4

کارگزاران بورس

جوانب مثبت و منفی برای کارگزاران:

جوانب مثبت:

  •   گزینه شغلی عالی برای افرادی که دانش عمیق در بورس دارند
  •   پتانسیل بالای درآمد مبتنی بر کمیسیون های ارائه داده شده
  •   مناسب برای افراد جاه طلب و دارای مهارت فروش قوی

جوانب منفی:

  •   باید بتواند مسئولیت هر گونه معامله را بر عهده بگیرد
  •   محیط کار بسیار رقابتی و استرس زا
  •  ممکن است به ساعات کاری بیش از حد طولانی نیاز داشته باشد

در این قسمت به جوانب مثبت و منفی یک کارگزاری پرداختیم تا شما به عنوان سهامدار بدانید که در کل عملکرد یک کارگزاری برای انتخاب باید چگونه باشد، حال ممکن است شما یک کارگزاری را انتخاب کنید و از عملکرد آن راضی نباشید، با خود ممکن است فکر کنید اصلا می شود کارگزاری خود را تغییر دهم، باید به عنوان یک کارشناس بورس به شما این خبر را بدهم که بله می شود تغییر دهید، شاید از خودتان بپرسید چگونه کارگزاری خود را تغییر دهم؟ من به شما آموزش می دهم تا بهترین راه را برای تغییر کارگزاری خود انتخاب کنید. با ما همراه باشید و به ادامه این مقاله توجه کنید.

اولین روش برای تغییر کارگزاری:

اولین راه این است که دست به یک کار تا حدودی غیر منطقی بزنید، این مطلب را در اینجا بیان می کنم ولی حتما نیازی نیست از این روش استفاده شود بیشتر برای آگاهی این مطلب ارائه می شود وگرنه روش های دیگر نیز برای تغییر کارگزاری وجود دارد. در این روش شما یک شبه تمامی دارایی موجود در بازار بورس را به فروش می رسانید و طی 24 ساعت همان مبلغ را برای کارگزاری جدید وارد کرده و سپس بعد از چند روز شروع به خریداری سهام می کنیم. واقعیت این است این کار ممکن است باعث شود در ان چند روز که خرید انجام نمی شود بازار بورس دارای رشد زیادی باشد و همین موضوع باعث ضرر برای شما شود.

روش دوم برای تغییر کارگزاری بورس:

این روش بسیار راحت تر است و بهتر است برای تغییر کارگزاری از آن استفاده کنید و به این شکل است که پس از اینکه شما در کارگزاری مورد نظر و دوم خود ثبت نام کردید و کدهای مربوطه را دریافت کردید می توانید وارد پورتال خود شوید و سپس گزینه تغییر کارگزاری را انتخاب کرده و بر روی ان کلیک کنید و درخواست شما ثبت می شود و طی دو روز تمامی حساب شما به کارگزاری جدید شما وارد خواهد شد.این عملیات انجام شده کاملا بدون هزینه و رایگان است.

روش سوم برای تغییر کارگزاری بورس:

روش سوم با مراجعه حضوری به کارگزاری است. تمامی مراحل ثبت نام را به صورت حضوری انجام می دهید و یک برگه به شما داده می شود که به صورت کتبی شما درخواست تغییر کارگزاری را پر کرده و کارگزاری است درخواست را برای شما انجام می دهد.

یک کارگزار خوب:

برای اینکه یک کارگزار موفق و خوب پیدا کنید به لیست مشتری ها  میزان موفقیت آن ها در مشاوره دادن و نحوه برگزاری کلاس های بورسی را مورد توجه قرار دهید. یک کارگزار خوب شامل مشاوره به مشتریان است و به توانایی بالایی در فروش نیاز دارد، زیرا می تواند از طریق کمیسیون حقوق خود را بدست آورد. یک کارگزار خوب با مردم ارتباط خوبی دارد و به منافع آن ها نیز توجه دارد زیرا منفعت او در گرو منفعت مشتریانش است.

سخن پایانی:

در این مقاله روش هایی برای تغییر کارگزاری بیان کردیم که شما می توانید راحت ترین آنها را انتخاب کرده و از طرفی درباره کارگزار ها صحبت به میان آمد که هر کسی که وارد بازار بورس می شود برای اینکه کارش با موفقیت طی شود و معاملات درستی را در ابتدا انتخاب کند بهتر است یک کارگزاری موفق را انتخاب کند. بازار بورس بازاری متلاطم است بهتر است حتما با آگاهی وارد این بازار شوید و سرمایه گذاری شما به صورت منطقی انجام گیرد. کارگزار نیز به شما کمک می کند تا در این راه ضرر نکنید.