رکوردشکنی‌های فولاد مبارکه در بورس کالا | ورق‌های گرم « فولاد » سقف های قیمتی جدیدی را ثبت کردند

12:53 - 1400/01/21
در جلسه معاملاتی امروز بورس تهران، «فولاد» بیشترین اثر مثبت را بر تغییرات شاخص کل داشته و این نماگر را در مسیر صعود یاری کرده است. همزمان دادوستد ورق‌های گرم فولاد مبارکه در بورس کالا به ثبت سقف جدیدی برای قیمت این محصولات منجر شده است.
رکوردشکنی‌های فولاد مبارکه در بورس کالا | ورق‌های گرم « فولاد » سقف های قیمتی جدیدی را ثبت کردند

دنیای بورس: معاملات امروز بورس کالا در رینگ محصولات صنعتی با عرضه ورق‌ گرم B و C فولاد مبارکه همراه بود و ورق‌های فولادی نیز مشابه با قیمت شمش فولادی (که در هفته گذشته سقف تاریخی جدیدی را به ثبت رساند) در این هفته رکورد جدیدی را به ثبت رساند.

ورق گرم B فولاد مبارکه در معاملات امروز میانگین قیمتی 5864 تومان به ازای هر کیلوگرم را به ثبت رساند و این در حالی است که سقف قیمتی قبلی این محصول در اردیبهشت ماه سال جاری و در قیمت 5695 تومان به ثبت رسیده بود.

همچنین ورق گرم C نیز که در تاریخ 17 اردیبهشت، بالاترین سطح قیمتی خود را در عدد 5890 تومان به ازای هر کیلوگرم تجربه کرده بود در معاملات امروز عدد میانگین 6278 تومان را به ثبت رساند.

رشد قیمت نیمایی ارز و بهبود قیمت ورق‌های فولادی در بازار مرجع تقاضا برای محصولات این گروه را تقویت کرده است. با این وجود همچنان بیماری کرونا بازارهای جهانی را تحت‌الشعاع قرار داده و بعید نیست بر قیمت فولاد نیز، دست‌کم در کوتاه‌مدت، اثرات محسوسی داشته باشد.

رکوردشکنی‌های فولاد مبارکه در بورس کالا | ورق‌های گرم « فولاد » سقف های قیمتی جدیدی را ثبت کردند1