واکنش ها به عامل سقوط هواپیمای اوکراینی| روزنامه جوان: مقامات رسمی پاسخگو باشند + تصویر

12:37 - 1400/01/21
روزنامه جوان پس از تعیین عامل حادثه سقوط هواپیما که توسط بیانیه ستاد کل نیروهای مسلح ناشی از خطای انسانی و شلیک اشتباهی پدافند سپاه اعلام شد، گفته مقامات رسمی که اطلاعات غلط به رسانه ها داده اند باید پاسخگو شوند، اشاره روزنامه منتسب به سپاه حسام الدین آشنا، مشاور ریاست جمهوری بوده که دیروز گفته اند شلیک موشک توطئه و جنگ نرم علیه ایران بوده است.
واکنش ها به عامل سقوط هواپیمای اوکراینی| روزنامه جوان: مقامات رسمی پاسخگو باشند + تصویر

به گزارش «دنیای بورس»، مدیرمسئول «جوان» که امروز در صفحه‌اول روزنامه‌اش با تیتر «نجات بوئینگ قاتل با عملیات روانی قبل از جعبه‌سیاه!» به موضوع سقوط هواپیما پرداخته بود؛ پس از صدور بیانیه ستاد کل نیروهای مسلح نوشت: «‏بیانیه ستادکل نیروهای‌مسلح درباره علت سقوط هواپیمای مسافربری اوکراینی قابل‌تحسین است. اگر در حوزه نیروهای‌مسلح کسی باید محاکمه یا عزل شود، سر جای خودش محفوظ. ‏اما نمی‌توان از جایگاه‌های رسمی که با دادن اطلاعات غلط رسانه‌های کشور را گمراه کردند، گذشت. آنان هم باید پاسخگو باشند. خب، سکوت می‌کردید تا تحقیقات ستاد کل تکمیل شود.» کیهان هم البته در این باره قبل از تعیین اعلام نهایی جعبه سیاه و نظر کارشناسی جنگ روانی را مطرح کرده بود!

واکنش ها به عامل سقوط هواپیمای اوکراینی| روزنامه جوان: مقامات رسمی پاسخگو باشند + تصویر4

کامنت: کاش ایشان و روزنامه‌اش هم که منتسب به نهادهای نظامی است، تا قبل از پایان تحقیقات سکوت می‌کردند! کاش همه قبل از پایان تحقیقات سکوت می کردیم!