مقدمات کار عرضه در حال انجام است

مشاور وزیر:‌ شستا تا دو ماه دیگر بورسی میشود

12:30 - 1400/01/21
مشاور ارشد وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی می گوید: عرضه سهام شستا تا 2 ماه آینده در بورس احتمالا صورت می گیرد.
مشاور وزیر:‌ شستا تا دو ماه دیگر بورسی میشود

به گزارش «دنیای بورس» به نقل از ایلنا،  مشاور ارشد وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از عرضه شستا در بورس تا دو ماه آینده خبر داد و گفت: اگر این مهم تحقق یابد، بسیاری از کارهای تصدی‌گری از دولت جدا می‌شود و دولت به امور حاکمیتی می‌پردازد. به گفته وی مدیرعامل آن در حال انجام مقدمات این کار است.

پیش تر در تحلیل های «دنیای بورس» خوانده بودید:

 

برنامه های واگذاری دولت

ضیاءالدین شجاعی‌برهان همچنین درباره دیگر برنامه های دولت دراین باره اظهار کرد: در قالب یک هیأت واگذاری در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی واگذاری تمام شرکت‌های اقتصادی وابسته به این وزارتخانه شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی و شرکت‌های بسیار محدود زیر نظر سازمان بازنشستگی و سایر صندوق‌ها با برنامه‌ریزی کامل شکل گرفته است.

وی افزود: آئین‌نامه‌های مربوطه در خصوص واگذاری شرکت‌ها اقتصادی، تدوین شده و درحال حاضر شرکت‌هایی که باید سهام آنها در بورس عرضه شود، تا پایان دولت و تا جایی که امکان و فرصت وجود دارد تمام سهام شرکت‌ها واگذار می‌شود.

مشاور ارشد وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی ادامه داد: شرکت‌های وابسته به وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی تنها سهام‌دار شرکت‌‌ها می‌شوند که از نظر اقتصادی کار بسیار درستی است و عاقبت به سوددهی در سهام دست می‌یابد چرا که همه شرکت‌ها به بخش خصوصی واگذار شده و سهام‌شان را در بورس واگذار می‌کنند.

با هم بدانیم: