افزایش عرضه پی وی سی ها از هفته پیش رو/ سقف خرید پتروشیمی ها تغییر کرد

12:20 - 1400/01/21
با تغییر سقف خرید محصولات پتروشیمی در بورس کالای ایران از امروز، حالا اما دفتر توسعه صنایع پایین دستی پتروشیمی از افزایش عرضه PVC خبر داد.

به گزارش «دنیای بورس» به نقل از نیپنا، مرضیه طهماسبی رییس دفتر توسعه صنایع پایین دستی پتروشیمی با اشاره به تلاش برای بهبود و تسهیل روند معامله محصولات پتروشیمی در بورس کالا اظهارکرد: با توجه به روند افزایشی معاملات محصولات پلیمری و شیمیایی در بورس کالا ، نسبت به افزایش عرضه محصولات پتروشیمی اقدام شده است.  سقف خرید محصولات پتروشیمی در بورس کالای ایران از امروز به بازه زمانی یک ماهه تغییر کرد.

طهماسبی تصریح کرد: صادرات محصولات پتروشیمی فقط از سوی پتروشیمی های تولیدی و نمایندگان قانونی آنها مجاز است و توصیه می شود نهادهای نظارتی نسبت به افزایش معاملات در بورس کالا و احتمال خرید توسط دلالان و فروش داخلی و یا صادراتی آن هوشمندانه تر عمل نمایند تا محصولات پتروشیمی به دست تولیدکنندگان واقعی آن برسد.

همچنین رئیس دفتر توسعه صنایع پایین دستی پتروشیمی در خصوص افزایش عرضه PVC گفت: هدف تامین نیاز بازار از هفته آینده (هفته پیش رو) حدود 10،000 تن عرضه PVC از سوی مجتمع های پتروشیمی انجام می شود.