در مجمع « وملل » چه گذشت؟

12:08 - 1400/01/21
در مجمع سالانه موسسه اعتباری ملل پس از گزارش عملکرد، نمایی کلی از برنامه‌های آتی موسسه و شرکت‌های وابسته برای سهامداران تشریح شد.

دنیای بورس: مجمع عمومی عادی سالانه (نوبت دوم) موسسه اعتباری ملل منتهی به ۲۹ اسفند ۱۳۹۷ روز یکشنبه ۱۲ آبان ۹۸ در محل هتل هما تهران برگزار شد. به گزارش روابط عمومی موسسه اعتباری ملل؛ مجمع عمومی عادی موسسه اعتباری ملل(نوبت دوم) منتهی به ۲۹ اسفند ۱۳۹۷ روز یکشنبه ۱۲ آبان با حضور بیش از ٧٢درصد سهامداران موسسه اعتباری ملل وکلا یا نمایندگان قانونی آنان در محل هتل هما تهران آغاز و پس از طی تشریفات و اطمینان از حصول به حدنصاب قانونی، نایب رئیس هیات‌مدیره رسولی ریاست مجمع را برعهده گرفتند.

محمد عطاران و مصطفی‌زاده باقر به‌عنوان نظار و مهدی ابهری به‌عنوان منشی مجمع از بین سهامداران انتخاب شدند و با حضور مدیر‌عامل محترم و قائم‌مقام و همچنین نماینده سازمان بورس و اوراق بهادار و نماینده بازرس قانونی در جایگاه، رسمیت جلسه توسط ریاست مجمع اعلام شد.

در ادامه حجت‌الاسلام والمسلمین سیدامین جوادی، مدیرعامل موسسه اعتباری ملل با ایراد سخنانی ضمن ارائه گزارشی از عملکرد سال مالی منتهی به پایان سال ١٣٩٧نمایی کلی از برنامه‌های آتی موسسه و شرکت‌های وابسته را برای سهامداران تشریح کردند و سپس محمدرضا مروجی بعد از قرائت گزارش هیات‌مدیره درخصوص وضعیت عملکرد سال ۹۷ این موسسه به مجمع صاحبان سهام مطالبی رابیان کردند.

رضایی، بازرس و نماینده حسابرس قانونی؛ گزارش حسابرسی سال ۹۷ ۱۳ موسسه را قرائت و مدیران موسسه درباره بندهایی از گزارش توضیحاتی را به سهامداران حاضر ارائه کردند. درادامه جلسه مدیرعامل و قائم‌مقام وی به سوالات سهامداران محترم پیرامون صورت‌های مالی پاسخ های لازم را ارائه کردند و پس از آن صورت‌های مالی سال مالی ١٣٩٧مورد تصویب قرارگرفت.  روزنامه کثیرالانتشار «دنیای اقتصاد» نیز به‌عنوان روزنامه رسمی تعیین وانتخاب بازرس قانونی به جلسه بعدی موکول شد.