فرجام کارخانه جدید « مادیرا »

11:30 - 1400/01/21
مادیران کارخانه تولید لوازم خانگی خود را در شهرک صنعتی پیام ماهدشت راه‌اندازی کرد و مدیران این مجموعه امیدوارند تا پایان سال ۹۹ فاز CKD این کارخانه به‌طور کامل راه‌اندازی شود.

دنیای بورس: در مجمع عمومی عادی سالانه شرکت صنایع ماشین‌های اداری ایران که با حضور دارندگان بیش از ۹۰ درصد سهام برگزار شد، ضمن بررسی گزارش عملکرد شرکت در سال۱۳۹۷، 35 تومان سود به ازای هر سهم بین سهامداران تقسیم شد.

در ابتدای این مجمع، بابک ثقفی مدیرعامل شرکت صنایع ماشین‌های اداری ایران، ضمن ارائه گزارشی از فعالیت‌های مجموعه در یک سال گذشته، به تبیین برنامه‌های آتی شرکت برای سهامداران پرداخت.

وی با بیان اینکه در حال حاضر ۷۰۰ نماینده در سراسرکشور خدمات پس از فروش مادیران را تحت پوشش قرار می‌دهند، گفت: یکی از راهبردهای اصلی ما در مادیران، نیازسنجی مناسب و درست از بازار بود. قیمت مناسب و کیفیت بالا، فهم ما از بررسی و نیازسنجی بازار داخل بود. باید همواره به این نکته توجه داشته باشیم که عمده مشتریان در چه گروه اقتصادی قرار داشته و چه نوع محصولی را بیشتر می‌پسندند.

مدیرعامل شرکت صنایع ماشین‌های اداری ایران تصریح کرد: با حمایت سهامداران توانستیم بدون دریافت وام از بانک‌ها، کارخانه تولید لوازم خانگی خود را در شهرک صنعتی پیام ماهدشت راه‌اندازی کنیم که امیدواریم تا پایان سال ۹۹ فاز CKD این کارخانه به‌طور کامل راه‌اندازی شود. پیش‌بینی می‌شود با راه‌اندازی این کارخانه، تعداد پرسنل مادیران در کشور به حدود یک هزار و ۸۰۰ نفر افزایش یابد.ثقفی ادامه داد: ما در فاز نخست این کارخانه که مرداد ماه سال جاری راه‌اندازی خواهد شد، تولید ماشین لباسشویی با برند TCL را خواهیم داشت.

بنا براین گزارش، در پایان این مجمع صورت‌های مالی شرکت به تصویب رسید و موسسه حسابرسی بهمند به‌عنوان حسابرس قانونی و موسسه حسابرسی و خدمات مالی کوشامنش به‌عنوان حسابرس علی البدل شرکت انتخاب شد. همچنین امیرمسعود امیری، فرخ نسیری امیری، بابک ثقفی، رضا سلطانی و ابوالحسن شهراسبی به‌عنوان اعضای هیات مدیره شرکت برای ۲ سال آینده انتخاب شدند.