بسته خبری ارزهای دیجیتال سه‌شنبه (20 آذر)

سقوط 7 درصدی قیمت بیت‌کوین‌اس‌وی

10:07 - 1400/01/21
در معاملات روز سه‌شنبه بار دیگر ارزهای دیجیتال زیر فشار قرار گرفتند و در این میان بیت‌کوین به نیمه پایینی کانال 3 هزار دلاری تنزل کرد. بدترین عملکرد در میان 10 ارز برتر از لحاظ ارزش بازار به نام بیت‌کوین‌اس‌وی ‌به ثبت رسید.
 سقوط 7 درصدی قیمت بیت‌کوین‌اس‌وی
  • امروز تنها تتر و ترون در میان 10 ارز برتر در محدوده مثبت معامله می‌شوند و تتر پس از نزدیک به دو ماه و نیم بار دیگر به قیمت یک دلار رسیده است. در بازه هفتگی بدترین عملکرد با ثبت کاهشی 24 درصدی به نام EOS به ثبت رسیده است.

 سقوط 7 درصدی قیمت بیت‌کوین‌اس‌وی3

  • روزنامه وال استریت ژورنال در گزارشی اعلام کرد که شرکت‌های فعال در حوزه ارز دیجیتال پس از سقوط شدید قیمت این محصولات در ماه‌های اخیر دست به کار تعدیل نیروی کار خود در مقیاس وسیع شده اند تا از طریق کاهش هزینه‌ها بتوانند در بازار باقی بمانند. بر طبق این گزارش شرکت ConsenSys قصد دارد 13 درصد از نیروی کار خود را تعدیل کند و شبکه اجتماعی بر پایه بلاک چین Steemit نیز تاکنون 70 درصد از پرسنل خود را اخراج کرده است.
  • مشاور نوآوری صندوق کودکان ملل متحد (یونیسف) اعلام کرد امید زیادی به آینده فناوری بلاک چین وجود دارد. به گفته کریس فابیان با توجه به خوش بینی به آینده بلاک چین، یونیسف اخیرا سرمایه گذاری 10 هزار دلاری را بر روی 6 پروژه استارت‌آپی در این حوزه انجام داده است.