بسته خبری ارزهای دیجیتال دوشنبه (23 مهر)

جهش 10 درصدی بیت کوین

09:29 - 1400/01/21
در معاملات امروز بازار ارزهای دیجیتال، قیمت بیت‌کوین با جهشی بیش از 10 درصد مواجه و همین امر به به تحریک قیمت دیگر کریپتوها منجر شد. در این میان ریپل بهترین عملکرد قیمتی را به ثبت رساند.
جهش 10 درصدی بیت کوین

صبح امروز بیت‌کوین به مدار صعود بازگشت و در ادامه توانست رشد قیمت خود را به بیش از 10 درصد برساند. جو مثبت معاملات بیت‌کوین، دیگر معاملات دیگر کریپتوها را با تحریک کرد به گونه‌ای که ارزهای مطرح از لحاظ ارزش بازار به غیر از تتر با افزایش قیمتی بین 7 تا 11 درصد مواجه شدند.

جهش 10 درصدی بیت کوین15

در ابتدای معاملات روزانه شاهد تزلزل قیمت تتر بودیم. با توجه به همبستگی منفی این ارز با بسیاری از ارزهای مطرح به ویژه بیت‌کوین، بخشی از جریان نقدی ازاد شده از تتر به سوی معاملات بیت کوین حرکت کرد و منجر به تحریک قیمت این محصول شد. در ادامه با عبور از برخی از مقاومت‌های مهم ، سطح خرید تکنیکال به شدت بالا رفت. در این میان برخی از تحلیلگران نیز بر این عقیده هستند که بخشی از نقدینگی خارج شده از بازار سهام نزدک به سوی بازار ارزهای دیجیتال حرکت کرده است. در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه هفته گذشته بورس‌های اوراق بهادار آمریکا با افتی ملموس مواجه شدند.

کمیسیون اوراق بهادار هنگ‌کنگ اعلام کرد که که قصد دارد نظارت قانونی خود را بر بازار ارزهای دیجیتال افزایش دهد. رشد قابل ملاحظه تعداد بازارهای معاملاتی ارزهای دیجیتال در هنگ‌کنگ، مقاوات دولتی این کشور را در ماه های اخیر نگران کرده است.