افتتاح رسمی کارگزاری آرمون بورس

14:46 - 1400/01/18
 افتتاح رسمی دفتر مرکزی کارگزاری آرمون بورس صبح امروز با حضور مدیران سرمایه‌گذاری ساتا، معاون بورس اوراق بهادار  و دبیرکل کانون کارگزاران صبح امروز صورت گرفت.
افتتاح رسمی کارگزاری آرمون بورس

 دنیای بورس: در این مراسم ابراهیم محمودزاده؛ مدیرعامل ساتا، محمدحسن تولایی، مدیرعامل سرمایه‌گذاری ساتا (شستان)، اعضای هیات مدیره و معاونان ساتا و شستان، محمد هاشمی نژاد؛ مدیرعامل سرمایه گذاری مهرگان تامین پارس، سهامداران کارگزاری، نمایندگان سازمان، بورس تهران و دبیرکل کانون کارگزاران، دفتر مرکزی کارگزاری آرمون بورس به‌طور رسمی افتتاح شد.

سرمایه‌گذاری ساتا «شستان» که به یکی از مهمترین مجموعه‌های اقتصادی ساتا به شمار می‌رود با تمرکز فعالیت‌های متعدد اقتصادی در قالب هلدینگ‌های تخصصی، قصد دارد فعالیت‌های مالی خود را در بازار مالی کشور توسعه دهد. مجموعه شستان دارای پنج هلدینگ تخصصی در شاخه های پتروشیمی، نفت، گاز و نیرو، ساختمان، صنعت و معدن و مالی و بازرگانی است. در این راستا همه فعالیت‌های سرمایه‌گذاری، تامین مالی و مدیریت دارایی بورسی ساتا را در شرکت سرمایه گذاری مهرگان تامین پارس متمرکز شده است.

اهداف اصلی  سرمایه‌گذاری ساتا «شستان» از خرید 100 درصد سهام یک شرکت کارگزاری، تکمیل زنجیره ارزش و خلق ثروت برای جامعه بزرگ ذی نفعان خود است.

هلدینگ مالی مهرگان تامین پارس در سه حوزه راهبردی مدیریت دارایی، توسعه زنجیره ارزش مالی و بازرگانی ماموریت‌های خود را تعریف کرده است. چشم انداز مهرگان عبارتست از یک هلدینگ مالی و بازرگانی است که در راستای کسب جایگاه برتر در بازار سرمایه و بازرگانی خارجی(صادارت و واردات) و با در نظر گرفتن صرف و صلاح ذینفعان، در تعامل سازنده با اقتصاد ملی گام برخواهد داشت.

سهامداران اصلی کارگزاری آرمون بورس، سرمایه‌گذاری مهرگان تامین پارس، بیمه کوثر و سرمایه‌گذاری امیر هستند. براساس چشم انداز ترسیمی سهامداران جدید، قرار است این کارگزاری در آینده در میان 10 کارگزار برتر بازار سرمایه ایران قرار گیرد.

کارگزاری آرمون بورس به عنوان نخستین کارگزاری صددرصد خصوصی در دی ماه سال 1371  به دنبال تصویب هیات مدیره سازمان بورس اوراق بهادار موفق به کسب مجوز شد. ین شرکت با بیش از 20سال سابقه در زمینه کارگزاري یکی از قدیمی‌ترین شرکت‌های کارگزاری در ایران است و تلاش دارد کیفیت و اصل مشتری‏مداری را سرلوحه همه امور خود قرار داده و در جهت بهبود مستمر گام بردارد.

این کارگزاری دارای مجوزهای معاملات در بورس اوراق بهادار، بورس کالا(کشاورزی و سیمان)، فرابورس، آنلاین (برخط) و مرکز تماس تلفنی از ارکان بازار سرمایه است.