بسته خبری ارزهای دیجیتال (چهارشنبه 17 مرداد)

سقوط شدید بیت‌کوین و دیگر کریپتوها

13:44 - 1400/01/18
کمیسیون اوراق بهادار آمریکا زمان اعلام نظر نهایی خود را در زمینه اعطای مجوز فعالیت به یک صندوق قابل معامله بر پایه بیت‌کوین به تعویق انداخت و همین امر جو منفی را بر بازار ارزهای دیجیتال حاکم کرد.
سقوط شدید بیت‌کوین و دیگر کریپتوها

در معاملات روز چهارشنبه، بازار ارزهای دیجیتال زیر فشار شدیدی قرار گرفته به گونه‌ای که بیت‌کوین بیش از 7 درصد ارزان شده و ریپل و EOS با کاهش قیمتی نزدیک به 20 درصد ، بدترین عملکرد را به نام خود به ثبت رسانده‌اند.

سقوط شدید بیت‌کوین و دیگر کریپتوها6

اخیرا دو شرکت VanEck Associates Corp و Solid Partners درخواست اخذ مجوز فعالیت یک صندوق قابل معامله در بورس بر پایه بیت کوین را به کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا ارائه کردند. قرار بود تا هفته آینده کمیسیون مذکور نظر نهایی خود را در زمینه اعطای مجوز فعالیت این صندوق اعلام کند. این رویداد جو مثبتی را در هفته گذشته بر بازار ارزهای دیجیتال حاکم کرد. در این میان شب گذشته کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا در بیانیه‌ای اعلام کرد که تصمیم‌گیری در زمینه اعطای مجوز به این صندوق را به پایان سپتامبر موکول کرده است.

وب سایت مشهور مقایسه محصول Finder استرالیا اعلام کرد که در حال رایزنی با یکی از بانک‌های این کشور برای راه‌اندازی بانکی بر پایه ارزهای دیجیتال است.