برنده نوبل اقتصاد 2008 در زمینه سقوط بازار کریپتوها هشدار داد

سقوط 7 درصدی بیت‌کوین

12:59 - 1400/01/18
در معاملات امروز بازار ارزهای دیجیتال، قیمت این محصولات با افتی بین 2 تا 8 درصد مواجه شدند. افزایش فروش تکنیکال در بازار در کنار هشدار یکی از برندگان نوبل اقتصاد در زمینه احتمال سقوط قیمت کریپتوها از دلایل سقوط بازار به حساب می‌آید.
سقوط 7 درصدی بیت‌کوین

 معاملات ارزهای دیجیتال در روز چهارشنبه زیر فشار شدیدی قرار گرفته است .در این میان شدیدترین افت قیمت در معاملات بیت کوین دیده می شود. با دست رفتن برخی از سطوح حمایتی در روز گذشته، فشار فروش تکنیکال در بازار کریپتوها به شدت افزایش یافته است.

سقوط 7 درصدی بیت‌کوین17

  • پل کروگمن، اقتصاددان برجسته آمریکایی و برنده نوبل اقتصادی در سال 2008 میلادی روز گذشته اعلام کرد که ارزهای دیجیتال در مقایسه با سیستم پولی کنونی ، گره‌ای را از مسائل جهانی باز نمی‌کنند و بنابراین احتمال سقوط قیمت آن‌ها در آینده وجود دارد. این اظهار نظر جوی منفی را در بازار ارزهای دیجیتال از روز گذشته تاکنون رقم زده است.
  • موسسه تحقیقاتی Gallup در گزارشی اعلام کرد که تنها 2 درصد از سرمایه‌گذاران آمریکایی بیت کوین را وارد سبد سرمایه گذاری خود کرده اند و در آینده نزدیک نیز تنها یک درصد آن‌ها قصد ورود به بازار ارزهای دیجیتال را دارند.