سکاندار بورسی رفتنی است؟

12:04 - 1400/01/18
در حالی امروز زمزمه‌هایی از رفتن شاپور محمدی؛ رییس سازمان بورس اوراق بهادار به وزارت اقتصاد و تشکیل تیم جدید اقتصادی با وزرات جدید به گوش می‌رسد که این موضوع هنوز از مراجع مربوطه به تایید رسمی نرسیده است.

دنیای بورس: یک منبع آگاه در سازمان بورس اوراق بهادار این صحبت‌ها را تایید رسمی نکرد و در حد صحبت دانست و تاکید کرد: شاپور محمدی؛ رییس کنونی سازمان بورس گزینه مناسبی برای تصدی‌گری فعالیت‌های بالاتر خواهد بود.

وی با بیان اینکه در شرایط کنونی که صحبت از تغییر کابینه اقتصادی دولت مطرح است، مسلما گزینه‌های این تغییر به سمت افراد مطلع و حرفه‌ای کنونی خواهد بود، گفت: به‌طوری‌که شاپور محمدی؛ رییس سازمان بورس اوراق بهادار می‌تواند یکی از مناسب‌ترین گزینه‌ها به عنوان وزیر اقتصاد باشد.

به گفته وی اما هنوز هیچ صحبتی در این زمینه صورت نگرفته و هیچ برنامه‌ای برای این تغییر وجود ندارد. کمااینکه رییس سازمان بورس برنامه‌های توسعه‌ای خود برای این بازار سرمایه را در دست دارد و با جدیت و تلاش زیاد برای تحقق این اهداف برنامه‌ریزی کرده است. افزون بر این چند برنامه و طرح توسعه جدید نیز در دستور کار سازمان بورس قرار گرفته است.