افزایش سرمایه بانک پارسیان در سال آینده

« وپارس » امروز بازگشایی می‌شود؟

02:54 - 1400/01/18
مدیرعامل بانک پارسیان از بازگشایی نماد «وپارس» امروز؛ چهارشنبه ۲۳ اسفندماه خبر می‌دهد. خبرهای رسیده از گروه مالی پارسیان همچنین حکایت از این دارد که این بانک قرار است در سال آینده سرمایه خود را افزایش دهد.
« وپارس » امروز بازگشایی می‌شود؟

به گزارش ایسنا، کوروش پرویزیان با اشاره به انتشار گزارش مالی بانک پارسیان در بورس، علت تغییرات سود در بودجه برآوردی سال مالی جاری را ایجاد فضای رقابتی در جذب منابع و عدم کاهش بهای تمام شده پول طبق انتظارات پیش‌بینی شده اعلام کرد «وپارس» پیش‌تر در سامانه اطلاع رسانی کدال تازه‌ترین وضعیت شرکت، افشای اطلاعات با اهمیت و اطلاعات حسابرسی نشده 9 ماهه را منتشر کرده بود. در همین حال بانک صادرات نیز با ارائه اطلاعات مربوط به تازه‌ترین اطلاعات شرکت و افشای اطلاعات با اهمیت وضعیت نسبتا مشابهی همانند بانک پارسیان در فرآیند بازگشایی نماد را دنبال می‌کند.

مدیرعامل بانک پارسیان همچنین از افزایش سرمایه این بانک در سال آینده خبر داد. بر مبنای گفته وی افزایش سرمایه، نسبت کفایت سرمایه بانک پارسیان را ارتقا خواهد بخشید. پرویزیان اطمینان خاطر به سهامداران داد که با بازگشت بانک پارسیان به بورس و بازگشایی نماد بانک‌ها که تحقق وعده دولت است، آینده روشنی برای سهامداران رقم می‌خورد.