بسته خبری ارزهای دیجیتال - دوم اسفند

پیش‌فروش موفقیت آمیز ارز دیجیتال ونزوئلا

01:36 - 1400/01/18
عقبگرد قیمت ارزهای دیجیتال، تلطیف لحن مقامات کره جنوبی در زمینه بازار کریپتوها و تامین مالی بیش از 700 میلیون دلاری ونزوئلا از طریق پیش فروش پترو از عناوین مهم خبری امروز به حساب می آیند.
پیش‌فروش موفقیت آمیز ارز دیجیتال ونزوئلا

پس از رشد مناسب قیمت کریپتوها در روزهای اخیر، این محصولات در صبح  چهارشنبه روندی نزولی را در پیش گرفته اند.

پیش‌فروش موفقیت آمیز ارز دیجیتال ونزوئلا 17 

  • رئیس مرکز نظارت مالی کره جنوبی اعلام کرد از آنجایی که جهان در حال حرکت به سوی شکل دادن به چهارچوبی برای بازار ارزهای دیجیتال است، کره جنوبی نیز باید به جای افزایش سختگیری در قانونگذاری به سوی هنجارسازی در این بازار برود.
  • دولت ونزوئلا  اعلام کرد که در اولین روز از پیش فروش ارز دیجیتال برپایه نفت این کشور موسوم به پترو، نزدیک به 735 میلیون دلار تامین مالی انجام شده است. بر اساس اعلام دولت ونزوئلا،  خرید این ارز دیجیتال با پرداخت پول های رایج کشورهای مختلف به غیر از بولیوار  یا دیگر ارزای دیجیتال امکان پذیر است.
  • دولت فرانسه اعلام کرد که قصد دارد برای کاهش بوروکراسی اداری خود مبلغی به میزان 700 میلیون یورو را در زمینه زنجیره بلوکی  و هوش مصنوعی سرمایه گذاری خواهد کرد.
  • خبرگزاری رویترز به نقل از یک مقام آگاه اظهار کرد که 16 بازار مبادله ارزهای دیجیتال در ژاپن در حال مشارکت برای شکل دهی به چهارچوب خودتنظیمی  برای جلوگیری از سرقت های هکری هستند.
  • گروه مالی ING اعلام کرد که بازار مبادله ارزهای دیجیتال Bitfinex در  دوچ بانک دارای حساب است. با این وجود سخنگوی ING  از اعلام زمان افتتاح این حساب خودداری کرد.