بسته خبری ارزهای دیجیتال -سه‌شنبه 10بهمن

00:27 - 1400/01/18
اجرای قانون جدید ناظر بر معاملات کریپتوها در کره جنوبی، هشدار دوچ بانک در زمینه معامله ارزهای دیجیتال و همچنین احتمال ارائه قرارداد آتی بر روی بیت کوین در بورس نزدک از مهمترین عناوین خبری امروز به حساب می آیند.
بسته خبری ارزهای دیجیتال -سه‌شنبه 10بهمن

در معاملات روز سه شنبه بازار ارزهای دیجیتال فضای منفی حاکم است و بیشتر این ابزارهای معاملاتی در محدوده منفی معامله می‌شوند.

بسته خبری ارزهای دیجیتال -سه‌شنبه 10بهمن16

کمیسیون خدمات مالی کره جنوبی اعلام کرد که اجرای قانون جدید ناظر بر بازار ارزهای دیجیتال در این کشور از امروز آغاز شده است. بر اساس این قانون معامله ارزهای دیجیتال تنها با داشتن یک حساب در بانک‌های معرفی شده از سوی دولت صورت خواهد پذیرفت. این حساب باید به حساب معاملاتی افراد در بازارهای معاملاتی کریپتوها متصل باشد تا بدین وسیله هویت معامله گنندگان معین شود.

دوچ بانک آلمان اعلام کرد که به علت مشکلات اساسی مانند نوسان بسیار زیاد، دستکاری قیمت و همچنین گم شدن یا دزدی اطلاعات، سرمایه‌گذاری در بازار کریپتوها را به مشتریانش پیشنهاد نمی‌کند.

مدیر عامل بورس نزدک اعلام کردکه موضوع ارائه قرارداد آتی بر روی بیت کوین از سوی این بازار در دست بررسی است. وی افزود در صورت ارائه، این قرارداد با قرارداد ارائه شده از سوی بورد معاملاتی شیکاگو و بورس کالایی شیکاگو متفاوت خواهد بود