سقوط قیمت بیت کوین و سایر کریپتوها ادامه دارد

بسته خبری ارزهای دیجیتال -سه‌شنبه 3بهمن

00:06 - 1400/01/18
افت بیش از 10 درصدی قیمت بیت کوین و سایر کریپتوها، آغاز به کار بازار مبادلات bitFlyer در اروپا و درخواست صندوق بین المللی پول برای مشارکت جهانی در زمینه ساماندهی بازار ارزهای دیجیتال از مهمترین عناوین اخبار این حوزه در روز سه‌شنبه به حساب می آیند.
بسته خبری ارزهای دیجیتال -سه‌شنبه 3بهمن
  • با تداوم روند افولی در بازار کریپتوها، ارزهای دیجیتال مطرح در برهه کنونی افتی بیش از 10 درصد را نسبت به 24ساعت گذشته پشت سرگذاشته‌اند.

بسته خبری ارزهای دیجیتال -سه‌شنبه 3بهمن18

  • شرکت مشهور ژاپنی bitFlyer که به عنوان بزرگترین اپراتور بازار مبادلات بین کوین (بر اساس حجم معاملات) در جهان شناخته میشود پس از دریات مجوز از اتحادیه اروپا کار خود را به صورت رسمی در این قاره آغاز کرد. بدین ترتیب bitFlyer تبدیل به اولین بازار مبادله ارزهای دیجیتال شد که در ژاپن، آمریکا و اروپا به صورت قانونی در حال فعالیت است.
  • سخنگوی صندوق بین المللی از کشورهای مختلف خواست که مشارکتی جهانی را برای ساماندهی بازار ارزهای دیجیتال شکل دهند چرا که جهش قیمت این ارزها ریسک های زیادی را به همراه خواهد داشت.
  • موسسه حسابرسی مشهور Erns&Young در گزارشی اعلام کرد با بررسی عرضه اولیه 372 ارز دیجیتال مشخص شده است که  از 3/7 میلیارد دلار تامین صورت گرفت از این ناحیه در حدود 400 میلیون دلار  بوسیله هکرها به سرقت رفته است.