رشد قیمت میلگرد شانگهای به لطف رونق بازار بیلت

21:08 - 1400/01/17
پس از افت نسبتا ملموس قیمت محصولات فولادی در برهه ای از معاملات صبح امروز بازار آتی شانگهای، قیمت این محصولات در جلسه معاملاتی ظهر بار دیگر به مدار صعود بازگشت.
رشد قیمت میلگرد شانگهای به لطف رونق بازار بیلت

قیمت محصولات فولادی در آغاز معاملات صبح امروز بازار آتی شانگهای در مسیر رشد قرار گرفت اما در برهه  از زمان بازار به تبع آغاز روند شناسایی سود از سوی سرمایه گذاران پس از افزایش قیمت دو روز گذشت، قیمت ها افت مقطعی ملموسی را تجربه کردند.

این روند اما چندان دوام نیاورد و در جلسه معاملاتی ظهر امروز بار دیگر قیمت ها به مدا صعود بازگشتند و در سطوح بالاتری از صبح امروز قرار گرفتند به گونه ای که میلگرد  حتی توانست از قیمت روز گذشته فراتر برود اما نورد گرم در قیمت هایی پایین تر از روز سه شنبه معامله شد.

رشد ملموس قیمت بیلت در بازار داخلی چین این روزها قیمت میلگرد را در بازار نقدی به شدت بالا برده و همین امر نیز تقاضا برای این محصول را در معاملات آتی با با رشد مناسبی روبرو کرده است. بیلت در بازار نقدی تانگشان صبح امروز با رشد قیمتی 3 دلاری مواجه شد.

 در معاملات ظهر امروز بازار آتی شانگهای هر تن نورد گرم فولادی در پر حجم‌ترین قرار داد با افزایشی به میزان 9 دلار در سطح 589 دلار قرار گرفت. میلگرد در سررسید مشابه 12 رشد کرد و به قیمت 577 دلار رسید. (نرخ برابری دلار به یوان چین در روز سه‌شنبه برابر با 6/61 است).