رنو ایران را ترک نمی‌کند

19:25 - 1400/01/17
کارلوس گون در حین کنفرانس خبری که برای رونمایی از برنامه میان مدت رنو در پاریس برگزار شد با تاکید بر اهمیت بازار ایران تاکید کرد: رنو ایران را ترک نخواهد کرد و برای این کشور برنامه ریزی بلند مدت و جدی دارد.

دفتر نمایندگی رنو در ایران در بیانیه‌ای برنامه‌های این شرکت برای حضور در ایران را اعلام کرد. بنا بر صحبت‌های کارلوس گون؛ مدیرعامل گروه خودروسازی رنو که در جمع خبرنگاران بیان شد، رنو سرمایه‌گذاری ویژه‎ای روی دو کشور ایران و هند کرده است. به طور خاص در ایران، تولید خودروهای رنو در این برنامه شش ساله به بیش از 250 هزار خودرو در سال خواهد رسید. همچنین 150 هزار دستگاه به ظرفیت تولید خودروهای رنو در ایران افزوده خواهد شد.

بر مبنای برنامه اعلام شده رنو در طول این شش سال علاوه بر معرفی محصول‌های جدید شبکه توزیع خاص رنو را به بهترین نحو در ایران راه‌اندازی می‌کند و توسعه خواهد داد؛ به طوری که به سهم بازار بیش از 15 درصد دست یابد.

کارلوس گون در حین کنفرانس خبری که برای رونمایی از برنامه میان مدت رنو در پاریس برگزار شد با تاکید بر اهمیت بازار ایران تاکید کرد: رنو ایران را ترک نخواهد کرد و برای این کشور برنامه‌ریزی بلندمدت و جدی دارد. پیش از این گون از تعلیق فعالیت‌های این خودروساز فرانسوی در صورت فشارهای آمریکا و لغو برجام خبر داده بود.