محصول‌های پرطرفدار خودرو چقدر قیمت دارند + جدول قیمت ها

14:36 - 1400/01/17
تمام محصولات پرتیراژ ایران خودرو رشد قیمت داشته اند.
محصول‌های پرطرفدار خودرو چقدر قیمت دارند + جدول قیمت ها

رشد قیمت محصولات پرتیراژ ایران خودرو

به گزارش «دنیای بورس»، اقتصاد نیوز نوشت: ارزیابی بازار خودرو بیانگر آن امروز تمام محصولات پرتیراژ ایران خودرو رشد قیمت داشته اند و بطوریکه بیشترین رشد در میان محصولات این شرکت به «پژو ۲۰۶ تیپ ۲ ، پژو ۲۰۶ تیپ ۵، سمند  LX و سمند LX  با موتور EF۷ » رسید و هر کدام از این محصولات رشد ۵ میلیونی قیمت در بازار را تجربه کردند.

در میان محصولات پرتیراژ ایران خودرو  خودروهایی مانند« پژو ۲۰۶ تیپ ۲»، « پژو ۲۰۶ تیپ ۵»، «پژو ۲۰۶ صندوقدار»، « سمند LX » ، «سمند LX با موتور EF۷»، «سمند سورن» قرار دارند که توانسته اند نظرخریداران محصولات میان قیمت را به خود جلب کنند.

رشد قیمت خودروهای پرطرفدار سایپا

همچنین تیبا دو نیز امروز رشدی ۵ میلیونی در بازار داشت و به روند صعودی قیمت خود در بازار ادامه داد. 

رصد بازار خودرو نشان دهنده آن است که بالاترین رشد قیمت در میان محصولات سایپا امروز به ساینا رسید و این خودرو با افزایش ۶ میلیونی در بازار معامله شد، رشد قیمتی ساینا در حالی رقم خورده که این خودرو مدت ها بود روند ثبات قیمت را پیش گرفته بود و بدون افزایش قیمت در بازار عرضه می شد، اما این روند امروز شکست تا این خودرو امروز طعم افزایش قیمت را بچشد.

از جمله محصولات سایپا که امروز قیمت آنها را مورد بررسی قرار داده‌ایم، می توان به «پراید ۱۱۱»، «پراید ۱۳۱»، «تیبا صندوقدار»، «تیبا۲» و «ساینا» اشاره کرد. خودروهای که در میان در بازار بیشترین تقاضا را به خود اختصاص داده‌اند.